Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lextereraar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Yamaha Xmax 250 ratelende koppeling...?

    Na ruim 6 maand tevreden op mijn Xmax 250 te hebben gereden, heb ik nu een vraag waar ik niet echt meteen een oplossing voor kon vinden, alhoewel het onderwerp hier al wel eens voorbij is gekomen. Het gaat om een rammelende koppeling bij het wegrijden, en dan vooral met koude motor. Als hij...
  2. L

    Benzinemeter Yamaha Xmax 250

    Vorige week heb ik mijn trouwe Honda SH 150i ingeruild voor een wat comfortabelere Yamaha Xmax 250. Met name de opbergruimte van de Honda was voor mij te weinig, en het (erg) kleine benzine tankje van 7 liter. ABS was ook een wens, en een wat andere zitpositie. Natuurlijk is meer vermogen ook...
  3. L

    Op zoek naar een Burgman?

    Ik ben op zoek naar een betrouwbare motorscoter voor woon-werk verkeer. Waarschijnlijk wordt het een Suzuki Burgman 200 of 400. Deze zal ik naast mijn trouwe Deauville gaan gebruiken., en hoofdzakelijk voor het rijden van en naar het werk. De afstand is 15 Kilometer, dus totaal 30 Km per dag. Ik...
  4. L

    Gevraagd voor Nighthawk..

    Ik zoek voor mijn gereviseerde Cb700 nighthawk nog het volgende ; - De originele zij reflectoren voor de voorvork. - Een nieuwe brandstof meter ( het gedeelte wat in de tank zit wel te verstaan. Mocht je zelf nog wat zoeken voor deze motor, ik heb nog het een en ander liggen...
  5. L

    Lex stelt zich voor

    Bij deze dan maar even een kort woord ter introductie. Ik ben Lex, 49 jaar en bezitter van een Honda NT650 V Deauville en daarnaast rij ik af en toe op mijn Honda CB 700 SC Nighthawk. Ik volg af en toe wat topics, vooral wat techniek betreft van de al wat oudere motoren. Honda met...
Terug
Bovenaan Onderaan