Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: de staal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    HD fatboy wiel spacer

    beste, voor mijn project gebruik ik als achterwiel een 2001 Fatboy wiel, dit icm de originele fatboy achterklauw, tussen deze 2 hoort een spacer, die ik helaas ontbreek kan iemand hier deze spacer eens opmeten voor mij? alvast bedankt, mvg jonas
  2. D

    33 tanden tandwiel 5 gaats

    beste medemotards, zoals je in de titel ziet ben ik dus op zoek naar een tandwiel voor op mijn harley wiel, het achterwiel zit in mijn yamaha xs650 project, origineel heeft de xs 33 tanden achteraan, helaas hebben de kleinste tandwielen voor harley meer dan 40 tanden.. Kan iemand me...
  3. D

    waar pakt plamuur niet op? / zelf embleem voor tank maken

    even een korte schets waar ik naartoe wil: ik ben van plan om zelf emblemen te maken voor mijn tank, dit wil ik als volgt doen: het logo zelf vormgeven op de tank, daar maak ik een mal van, om het nadien te gieten in aluminium.. deze week bezig geweest om met klei een logo te maken...
  4. D

    de staal

    dag iedereen! Hierbij dus even een kleine voorstelling van wie ik ben.. Ik ben Jonas, een 26jarige aalstenaar (belgie) die al van kleinsafaan zot is van motoren.. Ik ben lasser van beroep en vind het leuk om zelf wat dingen in elkaar te steken, niet alleen motoren, maar ook trappen...
Terug
Bovenaan Onderaan