Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Barbie-crosser

    MFFM Traditie Juni 2008

    ;) 14 Juni ... 14 Juni .. 14 Juni ... 14 Juni... Het is weer Januari Voor jullie de kans om te melden welke datum het beste schikt Of jullie alvast RUIM van tevoren vrij kunnen nemen die dag en of dag erna Ik ga het dit keer iets anders doen Ik zorg natuurlijk voor de...
  2. Barbie-crosser

    Vandaag 14 oktober Pauze houden in Uden ?

    Hoi allemaal *O* Zo onverwacht heb ik het idee dat als jullie vandaag gaan motor rijden en in de buurt zijn van Uden :9 :9~ Ik lekker voor Koffie ga zorgen en nog wat lekkers erbij Hebben jullie gelijk ff een pauze en ff bijpraten en kunnen jullie daarna weer door Het maakt niet...
  3. Barbie-crosser

    Wat raden jullie me aan

    Ons dochter heeft nu nog een nylon/ en da andere spul , Motorpak/Overall Ik kan nu aan een zwart/grijs lederen Motorjas komen van het merk MPQ Ik wil hier nog een zwarte motor broek voor haar bijkopen Maar is Leer verstandig bij een kind of zouden jullie liever gaan voor een pak wat ze...
  4. Barbie-crosser

    MFFM Mega reunie

    Het staat er aan te komen Maar het duurt nog wel even, OP VELER VERZOEK 16 Juni.. 16 Juni ... 16 Juni.... 16 Juni.... 16 Juni..... 16 Juni..... 16 Juni Waar ?? bij ons thuis -------------------------------------------------------------------------------- adres = Vioolstraat 76...
  5. Barbie-crosser

    MFFM de officiele Reunie

    Hoi Als soort feest wil ik de 25 de Juni OF de 25 ste Juni een ouderwetse Reunie houden in mn straat.. De plaats waar t ooit is begonnen .. Bij ons thuis Mn zoon is zo goed als zeker geslaagd voor zn examens.. en dat beloofd wat in de straat We zijn zo stiekum al zn vrienden aan t uitnodigen...
Terug
Bovenaan Onderaan