Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Crazy Redd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Crazy Redd

    Verkocht. Kappa topkoffer en rek Kawasaki z900rs

    Zat bij de aanschaf van mijn z900rs, maar ga deze zelf niet gebruiken en dus door de garage eraf laten halen. Is in zeer nette, dan wel niet nieuwstaat. 2 sleutels aanwezig. Volgens mij is het de 30 liter variant (kan er weinig info over vinden op de koffer zelf) Richtprijs €100,-
  2. Crazy Redd

    Suzuki Bandit snelheidsmeter aandrijfas

    :W Ook maar even hier proberen om de vindkansen te vergroten, en voordat ik een nieuwe koop à 75 euro.. Heeft iemand toevallig nog een aandrijfas voor de snelheidsmeter liggen voor een Suzuki bandit 600 S uit 1997? Indien met kabel zou het helemaal mooi zijn
  3. Crazy Redd

    Monteur omgeving Westervoort

    Ivm aanschaf van tweedehands motor (zoals jullie gelezen hebben in mijn voorsteltopic ;) ) ben ik op zoek naar een adresje in omgeving Westervoort/Duiven waar ik mijn motor kan laten nakijken en eventueel een beurtje kan geven. Liefst iemand die alleen motors doen, of misschien een hobbyist...
  4. Crazy Redd

    Nieuw lid

    Dan ook maar even voorstellen: Ik ben Red, 26 jaar, sinds 2 weken in het bezit van mijn rijbewijs en sinds vandaag eigenaar van een bandit 600! Motor gekocht om mee te oefenen en langzaam aan te sparen voor een nieuwere motor. Top dat dit forum er is!
Terug
Bovenaan Onderaan