Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mollen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mollen

    Ervaring kuipdelen aliexpress

    Hoi allemaal, Ik heb na een crash kuipdelen nodig. Nu kom ik op aliexpress Het missende kuipdeel tegen. Hoe zijn jullie ervaringen met kuipdelen van Aliexpress? Past het meestal netjes, of moet ik er niet aan beginnen?
  2. mollen

    verkeers controles Duitsland

    Je hoort sinds de corona veel over afgesloten wegen en snelheidsbeperkingen voor motoren in Duitsland. Nu vroeg ik me af hoe de ervaring is met de verkeerscontroles in Duitsland? Vond in het verleden dat er in Duitsland altijd netjes werd gecontroleerd op plekken waar gevaar was, dus bij...
  3. mollen

    2 dagen toeren weserbergland /teutoburgerland

    Zaterdag 31 augustus en zondag 1 september wordt de 2-daagse MCNH Molshooptoer weer verreden ! We gaan ditjaar naar het Weserbergland, naar het plaatsje Höxter. Het heeft altijd wat voeten in de aarde om een geschikte overnachtingsplek te vinden voor een flinke groep motorrijders. Gelukkig...
  4. mollen

    2 dagen Sauerland / Westerwald (1 en 2 september)

    2 Dagen lekker sturen in het Sauerland en Westerwald Zoals ieder jaar organiseert we de 2-daagse Molshooptoer. 2 dagen heerlijk sturen in het Sauerland en Westerwald (het gebied tussen het Sauerland en de Rijn) en tussen beide een gezellige avond in een hotel, of op de bijgelegen camping. We...
  5. mollen

    2 dagen toeren Sauerland

    2 Dagen lekker sturen in het Sauerland Zoals ieder jaar organiseert we de 2-daagse Molshooptoer. 2 dagen heerlijk sturen in het Sauerland en tussen beide een gezellige avond in een hotel, of op de bijgelegen camping. We hebben bij motorpension Arnold in Dodenau (vlak onder Winterberg) kamers...
  6. mollen

    2 dagen toeren Sauerland

    2 Dagen lekker sturen in het Sauerland Zoals ieder jaar organiseert we de 2-daagse Molshooptoer. 2 dagen heerlijk sturen in het Sauerland en tussen beide een gezellige avond in een hotel, of op de bijgelegen camping. We hebben bij motorpension Arnold in Dodenau (vlak onder Winterberg) kamers...
  7. mollen

    Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

    Hoi allemaal, Hierbij Deeltje 7 voor de CB1000R naked van Honda. *O* Het archief Honda CB1000R meetingpoint #1 Honda CB1000R meetingpoint #2 Honda CB1000R meetingpoint #3 Honda CB1000R meetingpoint #4 Honda CB1000R meetingpoint #5 Honda CB1000R meetingpoint deel 6[/TOPIC]~...
  8. mollen

    Aankomend weekend 2 dagen toeren in Duitse Middelgebergte

    Aankomend weekend is de Molshooptoer van de MCNH in Hellendoorn. Dit betekend weer 2 dagen heerlijk toeren door het Duitse middelgebergte, met een gezellige avond in een hotel of bij het hotel in een tent. We gaan dit jaar naar Ottenstein vlak aan de Weser. De routes lopen door het minder...
Terug
Bovenaan Onderaan