Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Marz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Marz

    TK Speciale Over uitlaat - Yamaha V-Max

    te koop mooie over uitlaten, (slipon) zijn er niet veel van in nederland en belgie (volgens mij maar 2 sets) in de lage toeren een beschaafd geluid maar als je aan het gas plukt word het feest.. vraag prijs 350 euro intresse ?? mail me: madvmax@gmail.com hier op mijn motor:
  2. Marz

    vermogensbank omg den haag gezocht,

    Aloha,. Afgelopen winter heeft mijn vmax een "tune" beurtje gehad,. van 1200 naar 1310cc gegaan en de marge's zijn uit het blok gehaald,. met het rijden (heb de inrij periode achter de rug eindelijk) merk ik het verschil,. maar ik wil ook wel eens wat harde cijfers zien,. Nu ben ik...
  3. Marz

    afstand r1 spatbord

    Aloha :W ,. Ben bezig een usd in een vmax te zetten,. nu heeft de verkoper gezegt dat er een R1 spatbord op zou moeten passen,. ik een heel mooi R1 spatbord aangeschaft van een 2010 model maar deze past niet. nu is mijn vraag, is er een verschil in de hart op hart afstand tussen de 2...
  4. Marz

    T.K. Kawasaki Zephyr 550 in goede staat

    Aloha, Aangezien mijn vriendin een andere motor wilt kopen bied ze hierbij haar motor te koop aan: Kawasaki Zephyr 550 in goede staat. geen roest, altijd netjes binnen gestaan. Motor krijgt nu een beurt. Op de foto's is de motor nog met de oude remleidingen. deze worden nu vervangen...
  5. Marz

    14/15/16 mei 15 jarig bestaan VMax Club Holland

    We gaan ons 15 jarig bestaan vieren en willen jou daar als Vmax rijder en liefhebber graag bij hebben. Uiteraard zal er tijdens dit wekend genoeg te doen zijn, zo hebben we een leuke rit voor je uitgezet, is er een bikermarket, live muziek, volop consumptie en eetgelegenheid en natuurlijk...
  6. Marz

    T.K. Scala Rider bluetooth headset

    Nieuwe Headset aangeboden wegens overcompleet. Zat bij mijn Tomtom rider V2 (net gekocht) maar over wegens een andere bluetooth set. Compleet met oplader en bevestigings matrialen. Doe een goed bod
  7. Marz

    T.K. Motorola bike2bike comm. set

    Complete set voor motor naar motor communicatie. Weg wegens overcompleet. Bevat: 2x inbouwset voor de helm (systeem en intergraal) incl ptt knop 2x motorola Talkabout T5522 portofoon ( PMR446, dus geen machtiging nodig !) 1x burolader (duolader) voor de porto's de porto's zijn...
  8. Marz

    Te Koop: Cobra Microtalk MT 725-2vp

    Wegens overcompleet te koop een set Cobra Microtalk Walkie talkies Het is een pakket (nog helemaal dicht en nooit geopend) met daar in: 2 x de walkie talkie dou oplader 2x nimh accu's (lekker makkelijk geen gek*t met losse batterijen) 2x broekriem clip een oplaad stekker voor het buitenland...
  9. Marz

    Shell heeft nieuwe zuiveende benzine,....

    Ollah,.. Las op een ander niet nader te noemen forum een bricht dat shell nu V-power aan ze pakket heeft toegevoegt. klik hier voor meer info. Ik heb zelf nog even gebeld met de Shell, de prijs zou het zelfde zijn als de euro 95 benzine (1,27 E/per liter) en per 1 april :? zouden alle...
  10. Marz

    Boodschappenlijstje voor de utreg beurs ??

    Ollah,.. Ik ben al druk bezig om een boodschappen-lijstje te maken voor de a.s. motorbeurs in utreg,.. wie zijn er nog meer zo gek ?? Ik ga zowiezo kijken voor: Stuurdemper Risers Rem & koppelings cylinder Oorproppen mischien progresieve voorvork veren
  11. Marz

    Int. V-max Treffen Putte (be)

    Beter Laat Dan Nooit,.... De meeste maxxers onder ons weten het al, maar speciaal voor de mensen die toch echte mooie motoren willen zien: Adres: Sportcentrum Greenhill -- Tinstraat 24 -- 2580 -- Putte (bij Mechelen)
  12. Marz

    Versnellingsbak van de V-max

    Zoals bekend bij de max is nu mijn 2e versnelling kaput ;( Deze wil ik zelf gaan vervangen samen met 2 ervaren sleutelaars. Nu loop ik te denken om er eventueel een ander type versnellingsbak in te zetten. Met bv langere versnellingen of een steviger type dan die van de max. Op verschillende...
  13. Marz

    niet ingelogt sinds 1970 ?????

    Ollah, Ik krijg zo juist de welkomsboodschap "Hoi, welkom terug Mad V Max! Je vorige bezoek was op donderdag 01 januari 1970 01:00." Vind ik toch knap, zeker omdat ik pas in 1972 geboren ben :+ Is er iets mis met het forum ?????????? Grz Mad V Max
  14. Marz

    achterwiel V-max,..

    Ollah, Ik ben van plan om een ander achterwiel te kopen maar ben er nog niet uit over de maat ( ik weet dat hij een rim krijgt van 6"met een 180-er band en dat het een dicht zwart wiel wordt) maar wat kan ik het beste doen, een 17" of een 18" ik wil geen topsnelheid verliezen met deze...
  15. Marz

    Banaanscore ???

    Mischien is deze al eens gesteld en is dit dus een dubbelle post,..maar wat is in hemelsnaam de banaanscore ? de mijne staat nog op 0 terwijl de rest allemaal wat hoger is , hoe kan ik deze opkrikken ? of kan ik hem beter op 0 houden ? wie kan me dat eens uitleggen ? Grz Marcel
  16. Marz

    öpFokken Kawa Zephyr 550 uit 96,..

    Ollah,.. Mijn vriendin heeft een Zpehyr 550 en duurt het vrij lang voor dat dat ding eindelijk een keer op toeren is ,.. Heb op de dynojet site gekeken maar er is alleen maar een stage 1, weet iemand of er nog een andere manier is om dat ding sneller op toeren te laten komen (behalve verkopen...
Terug
Bovenaan Onderaan