Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Glock17
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Glock17

    Ander voorwiel plaatsen supermagna 1987 ??

    Is er iemand die mij kan vertellen / uitleggen of er een ander voorwiel in mijn 87' super magna gemonteerd kan worden ?? Hoor het graag..
  2. Glock17

    Inkorten achterspatbord Supermagna ??

    Wie kan mij vertellen hoe ik dat moet doen ?? Zijn er voorbeelden van een ingekort achterspatbord ??
  3. Glock17

    carbon laser hotcam Slipon

    Aangeboden een NIEUWE carbonlaserhotcam demper met aansluitdiameter 60mm. Een slipon dus !! Vraagprijs: Euro 190,- Intresse ?? bel 0615054901 of SMS of mail rjabels@versatel.nl
  4. Glock17

    Te koop WIT BLAUWE 954 Fireblade

    Aangeboden een prachtige Fireblade uit 2002 type 954. Kmstand: ongeveer 23000 Opties: Zwart dubblebubble kuipruit Halfsysteem AKRAPOVIC ( slip-on) of Halfsysteem Laser Carbon + originele uitlaat met tussendemper Afdekkapje in kleur gespoten +...
  5. Glock17

    Zoek een Duositje en meer Fireblade 954 onbeschadigd

    Ben opzoek naar een DUOSITJE in de kleur zwart voor een fireblade uit 2002 type 954 dus niet type 929 want die zijn niet uitwisselbaar. tevens zoek ik een dynamo deksel voor het zelfde type. Ook zoek ik een Linker originele onbeschadigde spiegel, ook weer voor de 954. Een linker kuipdeel...
  6. Glock17

    Laser Hotcam fireblade 2000 op een type 2002

    Past een Laser Hotcam van een Fireblade uit 2000-2001 op een fireblade uit 2002 ?? Hoor het graag.. Glock
  7. Glock17

    Te Koop ZX10r / Z750 Achterveer z.g.a.n

    Ik heb een Kawa ZX10R achterveer liggen die ook pefect past onder een Kawa Z750. Reden verkoop hj zat onder mij Z750 uit 2004 voor een betere weglgging samen met een set Hyperpro's in de voorvering. Reden was beter in te stellen in stappen tov de standaard achterveer. Prijsje : € 75,-
  8. Glock17

    Uitleg display en functies 929 Fireblade dashbord

    Door het ontbreken van ee instructieboekje bij aankoop he ik wat vragen betreffende het display van de 929 uit 2000 en 2001. Wat doet wat ?? en wat betekend de A en de B functie ?? Hoop wat te horen...
  9. Glock17

    Seatcover Honda 929 Fireblade uit 2000 of 2001

    Hoi Ben opzoek naar een afdekkapje / seatcover voor mijn 929 Fireblade uit 2000 of 2001 Liefst in het MAT-zwart . Hoor het graag.
  10. Glock17

    Zwarte Kawasaki Z750

    Zwarte Z750 aangeboden. Aangeboden een Kawasaki z750 met 13500 op de teller 2004 VRAAGPRIJS !! € 5700,- Wat is er allemaal aan gedaan.  Bougies vervangen bij 10000 km Luchtfilter vervangen 10000 km Olie vervangen 10000 km Remolien vervangen voor en achter. Remblokken nagekeken voor en...
  11. Glock17

    Sportuitlaat (Carbon Oval) Kawa Z750 uit 2004

    Wie heeft een sportdemper, wel of geen E-keur liggen en doet er niet mee. Ben opzoek naar een Carbon Oval dempefr voor een Z750 uit 2004. Merk onbelangrijk.maar heb je een mark liggen alah.....laat maar weten Én de prijhs ?? daar komen we zeker wel uit. Hoor het graag. Ron. (alias Glock)...
  12. Glock17

    Oprichten ZX7R Club Part 2

    Oke ik trap maar weer af... Hier gaan we dus voorlopig verder... Oprichten ZX7R Club Part 2 Oprichten ZX7R clubPart 1 First one on board.. 1.FOTO Glock 17(Almere) SOLD !! Maar blijft wel lid van de club) Maar dan met een Z750...kan dat wel als oprichter ?? 2.FOTO ZX7Rules (Leeuwarden)...
  13. Glock17

    Contactslot ZX9R 2000

    Hallo ik Ron, ontiegelijk STOM heb maar had maar 1 sleutel van mijn ZX9r uit 2000. Nu wilde ik even kijken of hij nog goed wil starten en ja hoor SLEUTEL VERDWENEN !! Echt alles afgezocht maar helaas,,,, Dus bij deze ben ik opzoek naar een contactslot met 2 sleutels voor een Kawasaki ZX9R...
  14. Glock17

    RODE Kawa's type ZX9r

    Wie heeft er allemaal een RODE en dus geen GROENE Kawasaki ZX9r !! Ik dus...een Rode uit 2000 dubbele koplamp en weinig gereden.. Ik zie het wel... :]
  15. Glock17

    Geen vonk meer na wegzetten motor.

    Wie zou mij wat kunnen vertellen wat mijn probleem is . Het volgende, na een rit van ongeveer 100km heb ik de zx7r in de schuurgereden en aan de druppellader gezet. Na 5 dagen heb ik de zx7r uit de schuur gehaald, en niet meer starten ??? alles doet het perfect de krukas draait netjes rond maar...
  16. Glock17

    Oprichten ZX7R club

    Zijn er liefhebbers die een club op willen richten voor alleen de Kawa ZX7R ? Ik hoor het wel.. Of is er misschien al een ZX7R CLUB ?? Die van mij(zie foto) is uit 1996..en heeft ongeveer 34.000km gelopen.. Micron carbon geplaatst en een undertail. First one on board.. 1.FOTO Glock...
  17. Glock17

    Tailriser Honda Hornet cb600

    Wie kan mij wat vertellen over TAIL RISERS voor een Honda Hornet CB600 f uit 1999 Zijn ze Uberhaupt te krijgen ?? Zo ja waar ??? En Wat moeten ze dan Kosten ??? Of kan iemand mij helpen door er 1 voor mij te maken ?? Wie o wie kan mij daar wat over vertellen... Hoop spoedig wat te horen van...
  18. Glock17

    Aanmaken LIJST van Hornetrijders in Nederland

    HALLO HORNET RIJDERS !!! Ik ben bezig om een lijst aan te maken betreffende alle Hornet rijders binnen Nederland. Reden is dat er zover ik weet géén Honda Hornetclub aanwezig is in Nederland, en mij lijkt het leuk om zo'n club te hebben binnen Nederland. Nu weet ik dat "iemand" HornEd geheten...
  19. Glock17

    Hornet 2005

    Mooi ding die 600..2005
  20. Glock17

    WWW.HONDARON.TK

    Kom eens kijken op mijn website betreffende de Honda Hornet cb 600. WWW.hondaron.tk of http://home.wanadoo.nl/rj.abels/ Cu later..
  21. Glock17

    Voorwiel Hornet cb600F 1999

    Hai, zelf heb ik een hornet cb600 uit 1999. Dit type heeft een 16 inch voorwiel... Nu wil ik graag een 17 inch voorwiel plaatsen. Nu heb ik gehoord dat er een 17 inch wiel van een CBR 600 in past??? Maar dat weet ik niet zeker.... Wie kan mij vertellen of dat zo is en zo ja welke aanpassingen...
  22. Glock17

    Even voorstellen...

    Hai , Ik ben Ron woon in de polder en heb mij hier aangemeld omdat ik een zwaarongeval heb gehad met mijn ZX9r. gelukkig kan ik het nog na vertellen. Omdat ik behoorlijk in de kreukels lig en mijn ZX9 totaloos is en niet verzekerd, heb ik voorlopig een Honda Hornet 600 aangeschaft.om in...
Terug
Bovenaan Onderaan