Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. abnormaal3000

    Weekend kamperen Zwarte Woud

    Ik wil het weekend van vrijdag 2 tot maandag 5 september kamperen in het zwarte woud. Het plan is om de camping als uitvalbasis te gaan gebruiken. Het liefst ook op de camping het ontbijt en avondeten kunnen halen (en uiteraard douchen). Maar bij het zoeken krijg ik veelal grote (en dure)...
  2. abnormaal3000

    Rijbewijs kwijt voor niet-handsfree bellen

    In België kan je dus je rijbewijs kwijt raken wanneer je gepakt wordt met je mobiele telefoon wanneer je niet handsfree belt (of appt) Ik ben wel benieuwd wat men er hier van vind. Te streng, goed of te soft. Zie dit bericht voor de volledige info
  3. abnormaal3000

    opgeleid worden tot motoragent

    Ik kwam gisteren dit filmpje tegen: Opgeleid worden tot motoragent Vond het wel een leuk filmpje en geeft een kort inkijkje in de opleiding. Dit was gefilmd ten tijde van de aanslag met de vrachtwagen op de motoragent.
  4. abnormaal3000

    Kosten R11RT

    Mijn auto is nogal een miskoop geweest, waardoor ik er al behoorlijk in heb moeten investeren (inmiddels al bijna het aankoopbedrag) om de auto op de weg te houden. Nu zit ik er steeds meer aan te denken om een andere motor erbij te kopen waarmee ik dan het jaar door kan rijden en de auto weg te...
  5. abnormaal3000

    Website voor zithouding

    Ik heb het hier een enkele keer voorbij zien komen, maar weet het niet meer. Met zoeken kom ik ook niet veel verder. Er is een website waar je een motor kan invoeren samen met je eigen lengte. met behulp van deze site kan je zien hoe je zit zal zijn op die motor. Wat is de juiste URL ook alweer?
  6. abnormaal3000

    "Reisverslag" Route des grandes Alpes

    Omdat ik niet de gave heb om een mooi verhaal te typen, plaats ik een filmpje. Ik ben voor het eerst gaan kamperen met de motor en dan ook nog eens alleen. het was een prachtige reis wat ik zeker nog een keer wil doen. Wel ben ik er achter gekomen dat een dergelijke onderneming beter op een wat...
  7. abnormaal3000

    Stroom in Frankrijk

    Ik vertrek over een maandje naar Frankrijk met de motor en tent. Dit wordt mijn eerste keer dat ik daar op de motor heen ga. Nu heb ik een vraag v.w.b. de stroom. Hoe doen jullie dat? nemen jullie een campingstekker mee, of kan je gewoon je "Nederlandse" stekker/verlengsnoer gebruiken?
  8. abnormaal3000

    Weekendje in de kou

    Ik ga aankomend weekend een paar dagen naar de eifel. Nu zijn de verwachtte temperaturen niet echt fantastisch. (minimaal zit zelfs op 0 graden). Ik rij zelf volledig in het leer, wat opzichzelf natuurlijk niet het warmste materiaal is. Wel heb ik een Thermokleding set, maar wat voor tips kunnen...
  9. abnormaal3000

    abnormaal3000

    Hallo, Ik heb al een paar keer op het forum gekeken en me nu aangemeld. Ik heb begin september 2013 mijn rijbewijs gehaald. De zaterdag daarop heb ik mijn eerste motor opgehaald. een Honda CBR 600 F uit 1992. Na een paar maand nog een schuiver gemaakt wat volledig mijn eigen schuld was...
Terug
Bovenaan Onderaan