Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PatrickH
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Leegtrekken accu GS750

    Tips gevraagd. De Suzuki GS750 (bj. 1979) van m'n vader trekt continu de accu leeg. Hopelijk zitten hier mensen die wat tips hebben. Wij weten het eigenlijk ook niet meer en het is ook al zo wat om maar meteen de hele kabelboom te strippen. Dus, de vraag, is er iemand die zoiets een keer...
  2. P

    Verwijderen cilinderrij GS750

    Bij de motor van m'n vader moet de voetpakking worden vervangen. We zijn inmiddels zover dat de complete kop eraf ligt, alleen de cilinderrij moet er nog af. Hier komt het probleem, de cilinders zitten zo vast als een huis, geen beweging in te krijgen. We hebben uiteraard al geprobeerd om de...
  3. P

    BMW Toaster tank inh 18 liter

    Voor een kennis breng ik deze advertentie even onder de aandacht: Voor info; bellen, nummer staat in de adv.
  4. P

    Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XXIV

    Welkom bij alweer het vierentwintigste deel van het Emmen Topic Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het...
  5. P

    Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XXII

    Welkom bij alweer het TWEEENTWINTIGSTE deel van het Emmen Topic Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het...
  6. P

    Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XXI

    Welkom bij alweer het EENENTWINTIGSTE deel van het Emmen Topic Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het...
  7. P

    Pazzo koppelingshendel voor TL1000R

    Ik heb een pazzo koppelingshendel voor een TL1000R over. Omdat mijn TLR is omgebouwd van hydraulisch bediend naar kabel bediend en ik niet beter wist dat alle TLR's kabelbediend zijn heb ik deze dus over. Kleur is zwart met zwarte verstellers. Vraagprijs 75 euro.
  8. P

    Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XVII

    [center]Welkom bij alweer het ZEVENTIENDE deel van het Emmen Topic Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het...
  9. P

    Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XV

    Welkom bij alweer het VIJFTIENDE deel van het Emmen Topic *O* Jubileum dus *O* Handig ::Het grote online shop overzicht:: Handig Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou...
  10. P

    Circuitpark Emmen CERT ::: Part VII

    Welkom bij alweer het zevende deel van het Emmen Topic Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het Circuitpark Emmen? Feitelijk zijn het de industrieterreinen rond...
  11. P

    Aantal pagina's niet correct?

    Hoi, ik zie bij bijvoorbeeld dit topic in de topiclist dat er 9 pagina's zouden zijn. Echter er zijn er (op dit moment) 10. Is dit al bekend?
  12. P

    Circuitpark Emmen ::: Part IV

    Welkom bij alweer het vierde deel van het Emmen Topic *O* Dit is het online gedeelte van C.E.R.T. ( Circuitpark Emmen Racing Team ) : Bargeres, Rietlanden, Ph. Foggstraat, Mc Donalds... etc. etc. Wat is nou eigenlijk het Circuitpark Emmen? Feitelijk zijn het de industrieterreinen rond Emmen...
  13. P

    Buddyseat Gixxer 750 1991

    Hallo allemaal, Ik zoek voor mijn Suzuki GSX-R 750 een duo buddyseat. Nu kan ik via marktplaats eentje kopen, nou noemt diegene waar ik die buddy van kan kopen dat onder zijn gewone buddyseat de opschrift 40C staat, onder mijn eigen staat 41C, weet iemand wat dat inhoud? B.v.d. Patrick
Terug
Bovenaan Onderaan