Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: steef2345
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    GS500 mist 2e versnelling, verder in goede staat €300

    Ik bied bij deze mijn GS500 aan. Onlangs de achterband en accu vervangen. Helaas mist sinds enkele weken ineens de tweede versnelling. Dus voor de knutselaar die zin, tijd en ruimte heeft om dit op te lossen. Voor foto’s zie de volgende link: Suzuki from € 450.-
  2. S

    Termginoni uitlaat GS500

    Na een poos met volle tevredenheid te hebben rondgereden met een ducati geluid uit mijn japanner gaat hij in de verkoop. Het betreft een origineel italiaanse uitlaat die netjes is vast gelast op een originele gs-500 uitlaat. De uitlaat is in perfecte staat en heeft recent een verfbeurt gehad met...
  3. S

    GS500 remblokken voorkant (1996-2008)

    Beste MFers, Ik heb nog een nieuw setje remblokken voor de voorkant van een suzuki GS500 liggen. Deze passen alleen op de nieuwere GSjes vanaf 1996. Bij interesse graag een PM. :) ps. Verzenden is een optie Ze zien er zo uit:
  4. S

    Kappen GS500F

    Ik ben trotse eigenaar van een GS500E maar zou hier graag een GS500F met kappen van maken. Heb jij een toevallig nog kappen liggen of heb je liever een GS500E, dan kunnen we het vast wel eens worden. Graag hoor ik van jullie!:)
Terug
Bovenaan Onderaan