Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dilbeek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Olie

    Hallo, Heb net een bmw f650 gekocht, Nu zag ik vandaag dat het oliepeil te hoog stond. Op internet las ik dat ik deze warm moet controleren. Kan dit dan geen schade meebrengen als ik met te veel olie hem warm rijd? (ik las 2.5km) En stel dat hij dan nog te hoog staat, ben ik van plan om de...
  2. D

    enduro vs politie

    Hallo, gisteren en vandaag eerste tourtjes gemaakt met mijn eerste motor (Honda XR250R). Nu had ik vandaag het volgende voor, ik rij een veldbaantje in en kom op een fietspad uit. Dit zag ik pas toen het fietspad weer op de straat uitkwam. toen stond er een bordje, verboden voor iedere...
  3. D

    Zeldzame bestickering nafttank kopen via ebay

    Ik heb mijn eerste motor gekocht (een honda xr250r) en zou die graag proberen zo origineel mogelijk te zetten. Nu heb ik daarvoor de originele stickers voor de nafttank nodig, want die zitten er niet op. Spijtig genoeg zijn deze niet meer te bestellen op Honda onderdelen en bij de Honda...
  4. D

    Voorlopig rijbewijs Belgie. Waar L-hangen

    Hallo, ik heb net mijn voorlopig rijbewijs voor de a2. Nu moet ik met zo'n kleefsticker met een L rondrijden. Het probleem is dat ik op mijn motor (honda xr250r) eigenlijk helemaal geen plaats heb voor die L op een zichtbare plaats te hangen. Nu op mijn outfit zelf zie ik dat niet zo zitten...
Terug
Bovenaan Onderaan