Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BMW-XR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    ultrasoon ketting reinigen?

    Moeilijk. En waar het om gaat volgens mij is buitenkant van O of X ringen schoon, en gesmeerd te houden. Met de beste intenties en oude tandenborstels gaat dat niet al te best. Net door een zeer saharastof rijk gebied gereden, en eens nagedacht hoe ik dat eraf krijg. Niet alleen ketting, ook...
  2. B

    Li-ion batterij en over voltage

    Ik was van plan en Li-ion, of beter een LiFePo4 in te bouwen. Ben een mooi weer rijder, en er hangt geen feestverlichting aan mijn fiets. Maar nu zie ik relatief veel meldingen van overvoltage (blijkbaar 16V+) fouten op andere forums. ABS houdt er niet van, en BMW TFT's ook niet. Als ze de...
  3. B

    twee sets wielen met schijven, remblokken ook wisselen?

    Ik heb een tweede set velgen met schijven kunnen kopen. Eindelijk grotendeels van vakantie banden stress af, en/of weggooien van nog redelijke goede banden.Ik weet dat remblokken en schijven op elkaar zijn ingelopen. Heb je ook een tweede set remblokken nodig, of kun je de remblokken laten...
  4. B

    Ervaring met adventuremotorsports.eu?

    is een recente verdeler van de BMW WunderLINQ, maar alleen webshop. Overweeg mijn BMW Nav V met probleempjes te vervangen door een telefoon. De wunderLINQ is een BMW specifiek ding waarmee je een telefoon kunt bedienen via het BMW wieltje. Kost wel €280. Er is ook een alterntief, de Carpe Iter...
  5. B

    BMW S1000XR 2016-2019 extra hoog custom zadel. 40mm hoger dan standaard, met gelpad.

    Te koop omdat het totaal niet op de 2020XR gaat. Gemaakt door forum lid Nopper, die nu op facebook zit. Link naar mijn zadel: zadels Post 776. Vraagprijs €200. Met wat handigheid kun je het wit een andere kleur maken. Stiksel is rood Locatie op afspraak Wavre Belgie, of Heerlen/Sittard.
  6. B

    wat betekend een rode punt in het MF logo?

    In mijn balk met favorieten staat MF vaak met een rode punt erin. Wat betekend dit? :?
  7. B

    Mplus kickstarter bluetooth (denk bose QC30 voor ons)

    Lijkt mij iets moois te zijn. Ik ben backer, maar begrijp het aantal backers niet. Dit is dus variable noise cancelling, ontworpen voor benzine fietsen. Idiote voorstelling in t-shirts, maar in de comments staat een link naar een foto met een echte motor jas. Blijkbaar getest tot 140...
  8. B

    BMW Atlantis lengte maat 106

    broek & jas in BMW maat 106. Prijs €200 Ik ben 190 en een 82kg. Zit mij te ruim. Ook tweedehands gekocht op dit forum, wou gewoon eens proberen wat nubuck en leer is. Een lang weekend eind mei in duitsland mee ,gedaan, en viel goed mee t.o.v mijn BMW airflow (maatje 102, jas zit zit voor mij...
  9. B

    wie was vorige week in Arabba, ik heb je Nav VI geprobeeerd te updaten

    Jullie waren met 4, wij met 3. Update is mislukt, maar Garmin heeft ondertussen je VI wel op mijn naam gezet.
  10. B

    Interesse in motor FM/DAB radio

    Is iemand geinterreseerd in een kleine, verwijderbare, goede FM/DAB radio voor op de motor? Ik denk twee bedrijven te contacteren, maar een indicatie van interesse zou leuk zijn. En ik denk aan Kickstarter als systeem voor succes. Ik weet dat er velen zijn die liever het geluid van de motor...
  11. B

    gele vestjes..

    Dus wat denken jullie over het incident in Luik? Wat als je als motorrijder wordt gestopt door activisten, die doodleuk besluiten om jouw leven zuur te maken. En dan volgens het nieuws toevallig een zwaar slagwapen hebben om poging tot moord te ondernemen mocht je geen zin hebben om te stoppen...
Terug
Bovenaan Onderaan