Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HansvdM
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HansvdM

    Topkoffer Kawasaki Versys 1000 (2016)

    Wie wil er van zijn/haar topkoffer af? Of anders: wie heeft ervaring met de VidaXL van 72 liter. Erg goedkoop, maar ook goed?
  2. HansvdM

    met Kobutex naar de Dolomieten 8/6-15/6/2018

    Zijn er hier ook bikers die met Kobutex Buitenpost naar de Dolomieten gaan in juni 2018?
  3. HansvdM

    Welke naked voor den wat langere mensch? (185cm/115kg)

    G'day all, welke naked zouden jullie uitkiezen als je een tweede fiets zou gaan uitzoeken? Zeg maar voor de fun. Voorwaarden: 1) aanschaf max Eur 15k 2) onderdelen en/of beurtjes waar je niet leeg op loopt (dus geen Duc) 3) niet statusgevoelig (dus niet per sé een HD of BMW) 4) voor...
  4. HansvdM

    originele nieuwe windscreen voor Kawaski Versys 1000 (2016)

    tka nagenoeg nieuwe fabrieksruit van een Kawa Versys 1000 uit 2016. Ik ben wat aan de lange kant en rijd altijd met vizier open. Deze originele ruit is voor mij net iets te klein en heb daarom een hogere PUIG ruit gekocht. Zonde om de originele ruit te laten liggen. Dus voor de liefhebber...
  5. HansvdM

    Corbin zadel Kawasaki versys 1000, wie weet meer?

    Last van 'het houten kont syndroom' na de nodige toerkilometers. Het fabriekszadel van meneer Kawasaki is nogal hard gemaakt voor de Versys 1000 uit 2016. Had jaaaaaren geleden op mijn brommertje ("de Zundapp') een mooi Corbin zadeltje en lees dat het merk nog steeds bestaat. Ik wil niet...
  6. HansvdM

    Kawasaki Versys 1000, 12 volt stekker aansluiten

    Heb onlangs een nieuwe Kawasaki Versys 1000 (bj 2016) aangeschaft, rijdt best. Ik mis een 12v/usb aansluiting. Wil een ronde plug/socket gaan inbouwen. Weet iemand of je die op een voorgemonteerd stekkertje kan inpluggen? Of moet deze 12v socket naar de accu om daar op beide polen aangesloten te...
Terug
Bovenaan Onderaan