Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Marreke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Marreke

    Plizie op de motor?

    Ik heb net wat filmpjes zitten kijken over wat de motorplizie zou moeten kunnen. Da's droevig, ik kan wat zij moeten kunnen al beter met een gewoon A'tje. Echt geen rocket-science. Dat zat al in mijn opleiding en er werden geen vragen over gesteld. Je kreeg commentaar als je het fout deed.
  2. Marreke

    Nieuwe motor gekocht zonder hem gezien te hebben

    Ik heb 5 minuten geleden een motor gekocht zonder dat ik haar ooit gezien heb. Dat kostte mij 2500€ terwijl ik 3000€ bood. Even wat meer uitleg... Mijn zoon had een SV1000R maar had geen tijd om ermee te rijden. Het kind heeft kosten en een motor op overschot verkoop je dan. Dan koop ik die wel...
  3. Marreke

    Kan ik wel rijden?

    Vanavond een hevige discussie met mijn man. Ik heb het idee dat ik wel een aardig stukje kan rijden maar ik moet ook nog heel veel leren. Hij heeft zijn rijbewijs ruim 30 jaar, ik pas sinds 2012. Per jaar rij ik ongeveer 12000 km. Ik zeg mijn man dat ik nog vaak stuntel en veel fouten maak...
  4. Marreke

    En dàt... durf ik niet

    Ik kan best wel een beetje rijden, denk ik. Genoeg kilometers (+40.000 in de afgelopen 3 jaar) om geen "beginner" meer te zijn. Heb in Oostenrijk al heel wat haarspeldbochtjes gedaan en in Duitsland het gas al regelmatig eens goed opengetrokken. En verder ook genoeg binnendoor-kilometers...
  5. Marreke

    Haus Monika in Uttendorf (Oostenrijk)

    Al jaren gingen we naar Haus Monica in Oostenrijk. Opeens bleek "ons" Haus Monica gesloten wegens vakantie. Maar je bent jong? ehm... en je wilt wat! Wij hebben "blind" geboekt bij een ander Haus Monika. Het had geen betere keus kunnen zijn. Speciaal voor onze motoren werd de garage...
  6. Marreke

    Even voorstellen

    Nieuw hier en dan is een woordje uitleg over wie ik ben wel op zijn plaats. De naam is Marian en ik heb sinds 2012 mijn motorrijbewijs. Ik ben niet de enige motorrijder in de familie want man en twee (van de vier) kinderen rijden ook. Wat is er verder nog te vertellen? Ik woon in Belgie en ik...
Terug
Bovenaan Onderaan