Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: VF1000F2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. VF1000F2

    Bladen archief

    Op internet kan ik er heel weinig van vinden maar ik zou best eens door de oude jaargangen willen bladeren van o.a. het weekblad Motor. Misschien is dit niet meer te vinden omdat het blad niet meer uitgebracht wordt maar het kan ook best zijn dat het nooit online heeft gestaan. Specifiek zoek...
  2. VF1000F2

    Wrappen van een motorfiets

    Ik kan er zo snel geen topic over vinden dus er een nieuwe voor gemaakt. Mochten de mods er wel al iets over vinden dan graag samenvoegen. Ik heb afgelopen zomer een VF1000F2 erbij gekocht en die draait na een opknapbeurt weer prima. Helaas is ie door de tand des tijds niet meer helemaal...
  3. VF1000F2

    VF1000F2 stelt zich voor

    Begin oktober heb ik me hier aangemeld en heb ik beloofd ook foto's van mijn motor te plaatsen. Tot nu toe geen tijd gehad maar nu moet het er toch van komen. Op achtienjarige leeftijd ben ik begonnen met motorrijden, in die tijd (1980) was een oefenvergunning gebruikelijk dus eerst een motor...
  4. VF1000F2

    Honda VF carburateur afsteltool

    Iemand toevallig in bezit van de wrench pilot schroevedraaier van Honda waarmee de afstelschroeven van de carburateurs bereikt kunnen worden? o.a. van de VF serie onderdeel nummer 07908-4220201 Ik weet dat ze via o.a. Ebay te krijgen zijn maar wie weet is er nog iemand in Nederland die er van...
Terug
Bovenaan Onderaan