Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jellegs
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Zelfbouw uitlaat

    Voor mijn Suzuki savage ben ik een uitlaat aan het maken. Het wordt een reverse megaphone uitlaat. Momenteel ben ik het ontwerp af aan het ronden. Iets meer daar over. De 2 cones van een reverse megaphone demper worden allebij in 2 delen gemaakt. De "uitslag" wordt eerst in 2 delen met de...
  2. J

    Savage valt uit als je gas geeft

    Beste Forumleden, Mijn Savage valt uit als ik gas geef. Het begon na een ritje van ongeveer 10 km. Daarna was geen rit meer mogelijk, een klein beetje gas was dodelijk. Ik heb de carburateur eruit gehaald en de sproeiers en kanaaltjes schoon geblazen. Hij zag er eigenlijk ook best goed uit...
  3. J

    Suzuki Savage onderdelen

    Ik verkoop enkele onderdelen van mijn Suzuki savage zoals: - Achterspatbord met verlichting - Sissy bar - Duo zadel Druk op het onderdeel om op de marktplaats advertentie te komen! Alle onderdelen zijn is zeer mooie staat!:)
  4. J

    Suzuki LS650 Savage scrambler

    Mijn plan is om van een Suzuki Savage een scrambler te gaan bouwen. Een chopper en een scrambler zijn 2 zeer uit elkaar liggende motorfietsen en dat maakt het project wel een hele uitdaging. Ondanks dat zij zover uit elkaar liggen hebben ze eigenlijk ook raak vlakken bij elkaar. Zo hebben beiden...
  5. J

    de eerste topic

    Hallo allemaal, Mijn naam is Jelle, ik ben 23 jaar en ik rij nu 5 jaar motor. Ik rij op een Yamaha fz6 Fazer s2 en gebruik hem ook vooral voor woon werk verkeer. Veder is mijn beroep lasser en studeer ik daar ook nog voor. Ik ben bezig met de voorbereidingen voor een scrambler project...
Terug
Bovenaan Onderaan