Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Munchburg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Munchburg

    XT600, SRX600 of TT600 motorblok

    Voor mijn Yamaha TT600 project uit 1987 ben ik op zoek naar een ander blok. Heeft iemand toevallig nog een lopend blok liggen?
  2. Munchburg

    Speling voorste tandwiel en lekkage bij keerring TT600

    Hallo forumleden, Vandaag heb ik mijn Yamaha TT600 van '87 voor het eerst uit de garage gehaald. Na terugkomst van een rit van zo'n 50 kilometer ontdekte ik een olielekkage. Na een kleine inspectie lijkt de olielekkage te ontstaan bij de keerring van de uitgaande as. Toen ik dit aan het...
  3. Munchburg

    Honda XR600

    Hallo, Ik ben op zoek naar een nette Honda XR600. Het liefste een model met schijfrem achter en enkele carburateur. Cosmetische foutjes kijk ik doorheen, als de motor maar in een goede technische staat verkeert. Budget: 1500 euro max.
  4. Munchburg

    Heeft deze motorfiets een schadeverleden?

    Hallo Forummers, Vandaag ga ik voor een tweede maal kijken naar een Honda CBR600F uit 2011. Deze motor ben ik eerder deze week ook al eens gaan bezichtigen maar een proefrit was toen niet mogelijk. Hij ziet er erg netjes uit en is afkomstig van de eerste eigenaar en de historie is aanwezig...
  5. Munchburg

    Hallo, Münchburg hier

    Hallo mensen van het motor-forum. Mijn naam is Maarten, 24 jaar oud en heb afgelopen zomer mijn motorrijbewijs gehaald! Het leek mij een goed idee om me op het Motor-forum aan te melden, zodat ik met gelijkgestemden kan praten over het leven op twee wielen. Inmiddels heb ik al redelijk...
Terug
Bovenaan Onderaan