Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Guy5712
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Honda NC 750 X DCT model 2021- 22

    Hallo vrienden, ik heb een NC750 X van 2021, en erg tevreden over de motor, maar erg teleurgesteld in de originele zijkoffers van dit model, ze zijn zeer duur in de aankoop, en laten echt de wensen over betreft de afwerking ervan, sluiten niet even goed, staan aan de zijkanten open, vlekken in...
  2. G

    Toer vrienden gezocht regio Tessenderlo - Limburg

    Wij zijn koppel, dat samen rijd met motoren, en op zoek naar personen die graag mee rijden. Ook voor verdere verplaatsingen, wij beschikken over een mobilhome met trailer, en trekken regelmatig naar verdere oorden om te gaan toeren. Voorstellen welkom, wel in het bezit zijn van een motor trailer.
  3. G

    Extra led lampje op de motorfiets plaatsen werking pinkers

    Motor Honda NC 750 x model 2021 Ik wil graag ergens een klein ledlampje plaatsen zodat het mij beter opvalt, dat ik tijdig mijn pinkers afzet. Het gebeurt al eens dat ik het te laat opmerk dat ik ze nog heb aanstaan en ben op zoek naar een oplossing. Alle info hieromtrent welkom
  4. G

    Honda NC 750 X model 21, speling op het gashendel

    Heb een Honda NC 750x model 2021 aangekocht, en vind dat er op het gashendel veel speling zit, Is dat normaal ??? Mijn vorige motor had dit helemaal niet, geen speling op het gashendel, draaide zeer soepel sloot gewoon nietjes aan, zonder speling, is dat iets van Honda of wat doe je er aan dit...
  5. G

    Honda NC 750 X Model 2021

    Betreft Leveringen accessoires zoals zijkoffers en topkoffers in Packs (meerdere Packs) De Kwaliteit ervan: die op dit ogenblik ondermaats is, zoals het afblotten van de verf, cirkels in de plastiek enz... Zijn er hier personen die het zelfde aan de hand hebben waarvan de motor is uitgeleverd...
  6. G

    Communication helmen (Pairen van Cardo Scala Rider & Sena SRL systemen )

    Hallo iedereen, heeft er iemand een idee hoe men of kan een SRL ( Sena) van Shoe Neotec 2 kan pairen met een Cardo systeem ....of dit eventueel mogelijk is. Graag reactie, hoe dit te doen....of wat de mogelijkheden zijn. Het kan toch niet zijn dat enkel de zelfde merken kunnen pairen met...
  7. G

    BMW C 650 GT & Sport - Vering Hyperpro - uitlaat Akrapovic

    Heeft er al iemand zijn achtervering op zijn 650 GT door een Hyperpro Suspension, en wat zijn uw bevindingen hiervan ??? >Heeft er ook iemand ervaringen met de uitlaat te vervangen door een Akrapovic model 2017?? Wat zijn jullie bevindingen hierover, geluid , power enz... graag hoor ik het van...
  8. G

    Motor-Scooter Maxsym 600 i, in nieuwe staat,met garantie tot 10/2021

    Motorscooter - Maxsym 600 i, in nieuwe staat,met garantie tot 10/2021 met vele opties, zoals verwarmde handvatten, verhoogt scherm, topkoffer met stoplichten, navigatie TomTom 420, alles professioneel ingebouwd. Deze moto-scooter is in een nieuwstaat, perfect onderhouden & vrij van ongevallen...
  9. G

    BMW C 650 GT

    Hallo iederéén, Ik heb een 650 GT 03/2017 aangeschaft en wil graag horen van andere bezitters hun meningen en ondervindingen weten en horen. Momenteel ben ik op zoek hoe ik een druppellader moet aansluiten aan deze motor, want deze zit met een cambus systeem. Als er mensen zijn die mij...
Terug
Bovenaan Onderaan