Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dutch_Dress
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dutch_Dress

    Dagtrip Parijs

    Hi all, Met een paar vrienden willen we ergens volgend weekend in een dag naar Parijs en terug. Ik ben al bewust dat we tolwegen op de route gaan krijgen, maar ik zie ook verschillende andere informatie en de ene info bron zegt wat anders als de andere. Er is vast iemand op dit platform die al...
  2. Dutch_Dress

    Gezocht: Choke kabel - Honda Varadero ‘99 (Gevonden)

    Goedendag, Voor een opknapper van een vriend zoek ik een chokekabel voor een Honda Varadero SD01 uit ‘99. Op het net zijn voor de jongere modellen genoeg te vinden en enkele voor dit model, helaas zijn dat zonder de ‘plunjers’. Enkele in de UK gevonden maar met torenhoge verzendkosten is de...
  3. Dutch_Dress

    Te Koop: Suzuki VX800

    Met pijn in mijn hart moet ik afscheid nemen van deze heerlijke V-twin motor. Door rugklachten ben ik niet meer in staat deze motor te rijden. Ideale motor voor beginners, loopt goed incl extra’s. Motor heeft altijd droog/binnen gestaan en niet mee in de winter gereden. 47.557 km op teller...
  4. Dutch_Dress

    Hallo allemaal

    Hoihoikes, Al een tijdje zit ik wat rond te neuzen op het Motor Forum, mede doordat ik in september begonnen ben met motorrijlessen. Na vele jaren autorijden en zo nu en dan achter op de motor wilde ik het toch zelf proberen. En dan nu toch maar de stap genomen om me te registreren voor het...
Terug
Bovenaan Onderaan