Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Guzzidiag + kabel - wie kan de kabel maken?

    Ik heb het alleen gebruikt voor foutcodes en te wisselen tussen de 35kw en vol vermogen mapping, maar die heb ik gekopieerd nadat dealer deze erin gezet had. Niks zelf aan afstelling gedaan. Niet vragen waarom 🙄 Kan trouwens ook zijn dat die mapping via tuneECU gedaan is
  2. S

    Guzzidiag + kabel - wie kan de kabel maken?

    Ken je ftdi wel? Daar kun je het mee vergelijken. Is een chip. Er zijn alleen andere drivers voor maar worden door guzzidiag allebei ondersteund.
  3. S

    Guzzidiag + kabel - wie kan de kabel maken?

    Zijn standaard kabels, guzzidiag wordt ook gebruikt voor bijvoorbeeld aprilia, die een fiat connector gebruiken. Kabels kostten destijds een tientje, daarvoor kun je hem niet zelf maken
  4. S

    Shiver, Aprilia più bella, deel 5

    Ik heb eens een storing gehad op de map sensoren, nagezocht, was inderdaad een kwaaltje, je had volgens mij Duitse en Chinese varianten. Een van de twee was slechter. Bij mij bleek het uiteindelijk een losgetrild slangetje te zijn. Zat ergens rechts onder het zadel, aangesloten op de airbox waar...
  5. S

    Shiver, Aprilia più bella, deel 5

    zie pm
  6. S

    Shiver, Aprilia più bella, deel 5

    Ja normale shiver heeft dit ook, kun je met 1 boutje loshalen en net genoeg opzijschuiven voor de stand
  7. S

    Shiver, Aprilia più bella, deel 5

    Ik had ook een (puig?) ruitje net zoals Chriz86 maar nadat deze gesneuveld is heb ik het originele ruitje gemonteerd. Het originele ruitje is veel fijner w.b.t. wind bij helm maar je krijgt meer wind op je lichaam. Nadeel daarvan is dat je het sneller koud hebt maar ik vond (achteraf gezien na...
  8. S

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    Nee assortimentsdozen zijn standaard, alleen tussenschotten vd krat er tussen uit en de driehoeken aan de zijkant per vak precies door de helft doorzagen. Genoeg speling om makkelijk erin te stoppen en er uit te halen, Te weinig speling om continue te rammelen. De onderste la zou er ook nog een...
  9. S

    Shiver, Aprilia più bella, deel 5

    Jawel, ik heb het gehad maar na vervanging met evotech houder en korte led knippers geen (weinig) last meer van. Van te voren meerdere knippers die op het tussenstuk gebroken zijn. Heb er nog een paar liggen voor degene die ze nodig heeft.
  10. S

    Shiver, Aprilia più bella, deel 5

    Ik heb altijd met een Puig ruit gereden, hiermee had ik er weinig last van. Na mijn ongeluk heb ik de originele ruit weer gemonteerd omdat puig kapot was maar ik merk dat dit een behoorlijk verschil geeft bij hoge snelheden. Nadeel is wel dat er meer lucht op je helm komt te staan. Hier had ik...
  11. S

    Shiver, Aprilia più bella, deel 5

    Al een tijd dit topic niet meer gevolgd, de meldingen zijn niet door gekomen. Maar ik ben terug, met een gecrashte shiver. Vandaag erachter gekomen dat het T-stuk krom is, ik hoop komende week een andere te hebben zodat ik gelijk nieuwe balhoofdlagers kan monteren en alles terug kan zetten. Er...
  12. S

    Het grote spuiten en laten spuiten topic.... deel 3

    Laatst heb ik (volgens mij) hier een paar reacties gelezen over het spuiten van een plastic tank en de moeilijkheden die erbij horen. Aangezien ik met een beschadigde tankcover (origineel, een plastic kap over de plastic tank) zit. Ik heb gekeken naar een nieuwe tankcover maar dit is prijzig...
  13. S

    Shiver, Aprilia più bella, deel 5

    Menu -> service oid. Code 12398 en dan reset coupon.
  14. S

    Witte rook bij koud weer

    Het heeft het probleem van de onregelmatige stationair verholpen.
  15. S

    nokkenas versprongen, beste oplossing?

    Afgelopen week klepspeling gecontroleerd, klepspeling is niks verlopen t.o.v. vorig jaar. Ongeveer 10k km mee gereden sindsdien. Tis dus toch goed gekomen :) Dank allen
  16. S

    Witte rook bij koud weer

    Even een bump voor als iemand tegen hetzelfde probleem aanloopt. De lambda sensor was defect, het verwarmingsgedeelte was kapot waardoor sensor waarde niet goed door kwam. Sensor vervangen en probleem van het onregelmatige toerental is verholpen.
  17. S

    Shiver, Aprilia più bella, deel 5

    Mijn shiver rijdt weer goed! Het was de lambda sensor. Het verwarmingselement was kapot, nieuwe kostte 100 euro :( Kleppen stonden perfect in het midden en zijn niks verlopen t.o.v. vorige keer klep stellen.
  18. S

    Shiver, Aprilia più bella, deel 5

    Welkom voor de nieuwe shiver rijders. Ik heb een vraagje, ik heb al wat langer last van af en toe moeilijker starten. Starten lukt altijd, maar duurt af en toe heel lang. Heb accu een maand geleden vervangen maar heeft niet geholpen. Heel lang had ik geen idee wat een mogelijke oorzaak zou zijn...
  19. S

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    Ik dacht dat ik 10 meter had gelezen als bereik. Of dit in de praktijk haalbaar is geen idee. Ik wil het puur gaan gebruiken voor maximaal 6 meter.
  20. S

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    Bedankt, die informatie zocht ik. De recall wordt die al gedaan op alles wat op voorraad ligt bij bekende bedrijven ?
  21. S

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    Dan is het mogelijk om de meter ergens aan te sluiten en vanaf een ander punt de waarden te kunnen kijken. Heb nu vaak dat ik in alleen werk en zowel schakelaars en sensoren moet testen terwijl het stroompunt ergens anders zit. Dan zou ik de meter aan kunnen sluiten en het scherm meenemen zodat...
  22. S

    Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

    Heeft iemand ervaring met de fluke 233, de fluke met afneembaar scherm? Ik wil deze binnenkort aanschaffen maar ervaringen lopen nogal uiteen, geklaag over batterijen die snel leeg raken en het geweldige afneembaar scherm. Ben benieuwd of iemand van hier er persoonlijke ervaring mee heeft.
  23. S

    Carterpan

    Ze zullen vast een functie hebben...
Terug
Bovenaan Onderaan