Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KILLALOT222
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KILLALOT222

    Zondag 11 juni - Motorque Hilversum - Ritje door de Veluwe

    Ritje door de Veluwe! 144 km - ongeveer 4 uurtjes incl. pauze. Zondag 11 juni om 11:00 uur. Start/eindpunt: Texaco Nijkerk Arkerpoort Arkerpoort 9, 3861 PS Nijkerk Routelink...
  2. KILLALOT222

    Zondag 28 mei - Motorque Hilversum rit 1

    102 km , ongeveer 3 uurtjes inclusief 30 minuten pauze. 12:00 uur tot 15:00 uur Start en eindpunt: BP over 't spoor(tankstation) Jan van der Heijdenstraat 26, 1221 EJ Hilversum Pauze zal zijn bij restaurant De Pyramide van Austerlitz. Zeisterweg 98, 3931 MG Woudenberg Google maps...
  3. KILLALOT222

    Inhouden na volgas geven

    Mijn ZX7R 1996 heeft het volgende probleem: Na volgas te geven of even hard optrekken, gas los, weer gas bijgeven dan gaat hij haperen. Als ik dan even de koppeling indruk en volgas geef is het daarna gelijk minder. Boven de 7K trekt ie gewoon weer door. In elke versnelling, koud of warm...
  4. KILLALOT222

    Motorque Hilversum & omgeving(nieuw clubje)

    Hallo, In Hilversum kon ik niet echt een clubje vinden met wat rijders die af en toe willen toeren voor de gezelligheid. Ik ben daarom zelf maar een groep begonnen, communicatie/inschrijving gaat via Facebook. Zodra er genoeg leden zijn gaan we wat ritten organiseren. Groeten!
  5. KILLALOT222

    Kawasaki zx7r stottert

    Hi, Kawasaki zx7r uit 1996 met 53k. De motor stottert bij 5000 tot 6000 toeren. Daarboven en onder loopt alles perfect. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Evt hulp in omgeving Hilversum zou ook fijn zijn. Alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan