Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Butcher
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Butcher

    Kiddimoto GSX-R

    Kiddymoto GSX-R Goed gebruikt. Te zien aan handvaten, achteras en beschadigingen. Goed genoeg om nog wat leuks van te maken! €20
  2. Butcher

    Divers kuipwerk GSX-R 600/750 K6-K7

    Na de verkoop van mijn circuit K7 heb ik wat kuipwerk over: Origineel zadel, is een keer overtrokken, dit kan beter maar verder wel in goede staat Zadel voor circuitkuipwerk. Foam wat beschadigd, basisplaat is goed. Flink beschadigd kontje, meerdere laklagen ;) en flink...
  3. Butcher

    Micron Achterbok met vorken en lepels

    Wegens de verkoop van mijn k7 verkoop ik mijn achterbok. Merk is Micron, zowel met lepels als met vorken. Breedte instelbaar. Wielen moeten wat gangbaar gemaakt worden. Is op te sturen, maar gezien het gewicht heeft ophalen de voorkeur. Bok staat in de omgeving Zaltbommel Vraagprijs €25
  4. Butcher

    Motor mover

    Wegens verkoop motorfiets is deze motormover te koop. In goede staat en werkt perfect. Gezien het gewicht is verzenden niet echt een optie. Motor mover staat in de omgeving Zaltbommel. Vraagprijs €50,-
  5. Butcher

    GSX-R 750 K7 - vol opties

    Suzuki GSX-R 750 K7 Eind 2012 heb ik deze (Mr. Joda in "[TK] GSX-R750 K7") 750k7 gekocht. Na een flinke onderhoudsbeurt (olie, bougies, nieuwe 520ketting 15-47, remblokken en ander klein spul) en spuitwerk heb ik vorig jaar jaar 4 circuitdagen gereden. Met veel plezier (1:59 Assen, 1:49...
  6. Butcher

    Diverse onderdelen

    Ben tijdens het opruimen van mijn schuur wat zaken tegen gekomen waar een ander misschien meer mee kan dan ik. Zit er wat voor je tussen? Hoor ik het wel. Anders gooi ik de boel weg. Opsturen geen probleem. Verzendkosten zijn dan voor de koper. - Clear Alternatives achterlicht met...
  7. Butcher

    Diverse motor- en autoboeken

    Ben wat boeken tegen gekomen die ik niet persé hoef te houden. Misschien dat ik er hier iemand blij mee kan maken? Prijzen zijn vraagprijzen en exclusief verzendkosten. Gezien het gewicht graag ophalen omgeving Zaltbommel. Boeken zijn niet nieuw, maar wel in goede staat. Betreft: REBO...
  8. Butcher

    Zero Gravity Double Bubble GSX-R 600/750 K6 K7

    Te koop: Zero gravity Double Bubble vervangingsruit voor een Suzuki GSX-R 600 of 750 uit 2006 en 2007 Gebruikt, maar in perfecte staat. Reden van verkoop: overcompleet Verzenden is mogelijk maar ophalen heeft de voorkeur, omgeving Zaltbommel Vraag er 45 euro voor (nieuwprijs 89 euro)
  9. Butcher

    26 augustus vrij rijden minder snel Zolder

    Wegens omstandigheden aangeboden: - Vrijdag 26 augustus; - Vrij rijden minder snel; - Zolder; - Motorsportschool Holland; - Originele uitlaten of uitlaat met dB-killer €125
  10. Butcher

    Yamaha R1 2003

    PRIJSVERLAGING naar € 4750,- R1 2003 Zwart grijs 61xxxkm en in zeer goede staat. Altijd keurig zijn beurten gehad en netjes warmgereden. Natuurlijk wel de incidentele circuitdag gehad maar (gezien mijn hellingshoeken ;) ) altijd met de nodige reserve vanwege de zuinigheid op het...
Terug
Bovenaan Onderaan