Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FpsDoug
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FpsDoug

    Motor zichtbaarder maken

    Uiteraard weet ik dat het symptoombestrijding is, maar graag maak ik mijn motor iets zichtbaarder. Binnenkort ga ik weer in het donker weg en kom ik in het donker thuis namelijk. Nu rij ik gewoon met dimlicht aan (er zit al een zo fel mogelijk lampje in) en als het donker is doe ik een...
  2. FpsDoug

    Verkocht Suzuki Bandit S600

    Verkocht.
  3. FpsDoug

    Held Stretch Kevlar Jeans (28") + kneepads

    Heb ooit 2 paar gehaald in 2 kleuren in de veronderstelling dat ik ze heel vaak zou dragen. Dat valt tegen, aan één paar jeans heb je eigenlijk wel genoeg. Heb deze jeans één keer gedragen en daarna is het gewassen. Is als nieuw. Ook de kneepads één keer gebruikt. Maat is 28", maar valt iets...
  4. FpsDoug

    FpsDoug met z'n Rockster

    Ola, Ik zie dat ik mij nooit heb aangemeld, maar al wel zo nu en dan gebruik heb gemaakt van het forum. Dus alsnog even bij deze. Heb een jaar of 3 mijn motorpapiertje ondertussen en heb mij destijds getrakteerd op een BMW R1150R Rockster 80 Jahre edition. Hij is niet helemaal standaard meer...
  5. FpsDoug

    BMW R1150R Rockster foutmelding

    Beste lezer, Sinds een poosje heb ik een melding die soms op mijn dashboard verschijnt. Eerst was contact uit en aan genoeg om het lampje te laten verdwijnen, nu is ie er vrijwel dagelijks. Het lampje springt dan aan nadat ik mijn achterrem ingedrukt heb. Probleem is voor zover ik weet spontaan...
  6. FpsDoug

    Gezocht: Middenbok BMW R1150R (Rockster)

    Ik zoek een complete middenbok voor mijn BMW R1150R Rockster. Volgens mij past die van een normale R1150R ook. Heb nu alleen een zijstandaard en dat is niet altijd even handig. Dus mocht iemand wat hebben liggen of weten dan hoor ik het graag. Degene die ik online vind zijn incompleet.
  7. FpsDoug

    BMW R1150R Rockster: Stationair uitvallen met choke

    Sinds een paar dagen komt het voor dat mijn motor uitvalt als ie koud is, ondanks dat de choke (toerentalverhoger?) aan staat. Dit lijkt mij niet de bedoeling, vooral aangezien ie het eerst nooit deed. Op dit filmpje is het zicht- en hoorbaar: Motor staat daar net aan, ik rij net de...
  8. FpsDoug

    GitUp Git 2 cam

    - Verkocht
Terug
Bovenaan Onderaan