Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jop93
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jop93

    Betere verlichting

    Ik wil eigenlijk betere verlichting op mijn Yamaha XT660X. Ik vond laatst toen ik in het donker reed met de motor dat ik weinig zicht had, ook met groot licht. Ik heb even rond gespeurd op internet en kwam zoiets als dit tegen. Is dit iets en hoe zit dat dan met groot licht? Andere...
  2. Jop93

    Leer of textiel voor in de zomer?

    Toen ik mijn motor een jaar geleden kocht heb ik ook een textielen Difi jas en broek gekocht met voor de jas een uitneembare binnenvoering met de gedachte dat ik op zowel koude als warme dagen lekker kon rijden. Nu ben ik ook een mooi weer rijder dus zoveel koude dagen maak ik niet mee op de...
  3. Jop93

    Laser Produro DB Killer

    Hallo, Omdat ik vlakbij Duitsland woon is het aantrekkelijk om daar ook eens te gaan rijden. Ik heb sinds kort een motor met Laser Produro uitlaten. Alleen volgens mij heb ik geen db-killer in de uitlaten zitten. Op de website van Laser vind ik onderstaande afbeelding: En dit is...
  4. Jop93

    A2 Supermoto

    Hallo, Ik ben op zoek naar een supermoto. Het word mijn eerste motor, ik heb een A2 rijbewijs. Waar ik hem voor wil gebruiken: Ik ga de motor niet voor woon- werkverkeer gebruiken. De bedoeling van de motor is om er leuk mee te rijden/touren op mooie droge dagen en soms iets speelser...
Terug
Bovenaan Onderaan