Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Peke Esu
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Peke Esu

    Welke helm is dit

    Wie kan me vertellen welke merk en type helm dit is.
  2. Peke Esu

    Honda XL500R

    Te koop: Leuke, niet versleutelde Honda XL500R. Bouwjaar 1982 dus belastingvrij. Loopt mooi rustig en zonder rammels en tikken. Recent vervangen: Accu Olie Oliefilter Start erg goed, zowel warm als koud. Km stand 31500 km Verkoop hem omdat ik er te weinig op rij (2e motor) en...
  3. Peke Esu

    Linker kuipdeel XTZ750 Super Tenere Blauw/wit/geel

    Voor m'n Super zoek ik het linker kuipdeel. Het gaat om een 89er blauw/wit/geel model.
  4. Peke Esu

    Te Koop: BMW R1150GS Nieuwstaat

    Ik bied te koop aan mijn BMW R1150GS Motor heeft 50.000 km gereden en verkeert in absolute nieuwstaat. Bouwjaar 2000 Is voorzien van originele BMW tourer kofferset. Heb hem gekocht van de eerste eigenaar. Bonnen van beurten en boekjes zijn er allemaal bij. Prijs van dit moois is 5950 euro.
  5. Peke Esu

    Evolution leren motor combi

    Omdat ik overstap op textiel verkoop ik m'n Evo leren combi. Prima pak met neutrale kleuren dus pas bij elke kleur motorfiets. Enige dingetjes die eraan mankeren zijn. Het klittebandje bij de hals is niet zo best meer en de rits van de jas kun je helemaal doortrekken tot voorbij de aanslag...
  6. Peke Esu

    TK: Mooie originele Yamaha XV920 TR1 model

    Ik bied te koop aan voor een goede kennis onderstaande motor. Yamaha XV 920 RH model TR1 km stand 59000km. Mooie originele motor waar niet aan geknoeid is met een erg goed draaiend blok. Onlangs nieuwe accu ingekomen. Bouwjaar 1986 Vraagprijs 1000 euro. Tel 06-15266603 of mail...
  7. Peke Esu

    Te Koop: Smetteloze Yamaha TRX 850

    Te koop aangeboden: Yamaha TRX850 Kleur Blauw Met. BJ 1997 Km stand 26000 KM Goede ketting en tandwielen. Achterband 75%, voorband nieuw Splinternieuwe onderhoudsvrije accu. Erg goed onderhouden, onlangs kleppen gesteld. ABM SBK stuur voor een betere zitpositie Originele...
  8. Peke Esu

    Micron's voor yamaha TRX850

    Te Koop: Micron open race dempers voor Yamaha TRX 850 Erg mooi geluid, niet te asociaal. Zo opschroeven en genieten. :9~ Mooi afgewerkt en in nieuwstaat. 300 euronen Tel 06-15266603
  9. Peke Esu

    XS650 Special

    Ik bied te koop aan mijn XS650 Special van het bouwjaar 1979. km stand: 38000 km Voorzien van Boyer Bransen electonische ontsteking dus geen geklier met puntjes. Onlangs kleppen gesteld en olie en filters vervangen tevens zijn vorig jaar de achterbruglagers vervangen. Achterband is nieuw...
  10. Peke Esu

    Wie weet wat van Hector

    Kreeg onlangs een mail met onderstaande inhoud. Gaat het om een hoax of is dit echt de toekomstige nieuwe treitermethode van politie en justitie. Hector… heet het allernieuwste snelheidscontrolesysteem die, éénvoudig te te plaatsen is op de achterzijde van de bekende hectometerbordjes...
Terug
Bovenaan Onderaan