Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GillV
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Wielen KTM supermoto

    Dag allemaal, Ik ben voor een supermoto project op zoek naar een stel 17 inch wielen voor een KTM van 2018. Heeft iemand nog iets te koop staan? Losse velgen mogen ook aangeboden worden. Groetjes
  2. G

    Suzuki GSXR 1000 k7 VOLLEDIG 35kW

    Bij deze verkoop ik mijn 35kW. (Inschrijvingsbewijs en gelijkvormigheidsattest op 35kW) Hij mag weg wegens werk in het buitenland. Zeer uniek, zeijn er maar een hand vol in België die correct op papieren gebracht zijn. Volledig origineel, alleen een HM quickshifter zit er op. Bandjes liggen er...
  3. G

    2 takt enduro van 2000-2005 doen of niet?

    Dag allemaal, Ik ben aan het twijfelen van mijn Honda Cbr 600 circuitfiets te verkopen en een enduro in huis te nemen. Liefst zou ik gaan voor een KTM EXC 250 van rond de jaren 2000-2005, liefst iets meer naar 2005. Zouden jullie dit aanraden? Vaak lees je dat er een nieuwe zuiger...
  4. G

    Problemen bij invoer 35kW motor

    Ik heb een 35kw begrensde BMW R1150RT gekocht in duitsland. De motor is begrenst met een setje, gekeurd en alles aangepast naar 35kW op de fahrzeugbrief. Motor voldoet ook aan alle regels om te begrenzen voor het A2 rijbewijs. Nu heb ik deze originele fahrzeugbrief binnen gedaan bij mijn...
  5. G

    Welke tour BMW zou ik nemen?

    Ik wil tegen de zomer een tourmotor kopen. (tot max 3500) Ik ga hem sowieso in Duitsland bij een dealer kopen, ik wil hem namelijk op papier op 35kW krijgen. Ook hoor ik veel positievere verhalen over het onderhoud in Duitsland. Ik ben alleen nog hard aan het twijfelen tussen enkele modellen...
  6. G

    BMW R1100RT voor A2

    Ik ben van plan een BMW R1100RT te kopen in Duitsland. Ik heb contacten gehad met dealers met de vraag of zei de motor konden begrenzen naar 35kW. Dit was via de meeste dealers wel mogelijk. Ze zouden de motor dan kunnen afleveren met papieren waar op staat dat hij 35kW heeft. Wanneer de...
Terug
Bovenaan Onderaan