Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HCx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Vanaf volgende week in België: automobilisten maken ruimte voor motoren

    Natuurlijk, hulpdiensten gaan voor. En terecht. Maar het is leuk meegenomen. Je zou bijna een excursie naar België plannen. https://www.ad.nl/auto/zo-creeer-je-een-reddingsstrook-die-vanaf-volgende-week-verplicht-is-in-belgie~a71bd3da
  2. H

    CDA wil spijkermatten bij rode kruizen

    De topictitel is kort door de bocht, maar het mag echt wel wat aandacht hebben. https://www.ad.nl/auto/cda-wil-spijkermatten-tegen-automobilisten-die-rode-kruizen-negeren~ac104e78/ Natuurlijk, door een rood kruis rijden is fout. Een boete is prima. En dat een automobilist dan een paar lekke...
  3. H

    Vanaf volgend jaar mogelijk btw over bpm

    https://www.nu.nl/auto/6077915/bovag-vreest-dat-autos-en-campers-duurder-worden-na-aanpassing-bpm-regels.html Mogelijk is het een fout met een vervelend gevolg. Als je van plan bent volgend jaar een nieuwe motor te kopen is het wel iets om in de gaten te houden. Het kan dus lonend zijn om dat...
  4. H

    Een helmsok, bestaat dat nog?

    Langs mijn kin is mijn (integraal)helm niet erg winddicht. Daar blaast wind naar binnen en dat zorgt voor lawaai. Hand voor de kin, en het lawaai is weg. Maar de hele tijd met je hand voor je kin rondrijden is niet handig, dus ik zoek een oplossing. Nou zou een helmsok uitkomst bieden, zo las...
  5. H

    Niet ingelogd: filters werken niet

    Op MF krijg ik die ook wel eens te zien als ik wat aan het lezen ben op mijn tablet waar ik niet op ingelogd ben. Dan kun je 'm wegklikken. Nieuwsgierig als ik was probeerde ik de Marktplaats, maar daar kun je veel minder. Zodra je gaat filteren krijg je alleen nog maar de foutmelding.
  6. H

    Berichten ouder dan x markeren

    Soms komen oude topics tot leven doordat iemand na 10 jaar Oma gedag zegt. Het is vervelend als je de datum niet bekijkt, en reageert op het eerste (dus oude) bericht. Als berichten ouder dan x opvielen door een afwijkende achtergrondkleur zou dat niet minder voorkomen. Langlopende topics /...
  7. H

    Motor stottert op onvoorspelbare momenten

    Het betreft een ongeveer 20 jaar oude Honda CB 500 Twin. Probleem sinds zo'n 3000 kilometer. Motor wordt voor woon/werk gebruikt, dus van lagere stilstand is geen sprake. Toen ik enige tijd geleden de snelweg op reed begon de motor te stotteren boven ongeveer 4000 rpm. Probleem was na een...
  8. H

    Water met Euro 95 smaak

    Zoals de ANWB voorschrijft zorg ik er te allen tijde voor dat ik een flesje water bij me heb. Met deze temperaturen geen overbodige luxe. Een 33cl flesje past bij mij onder het zadel, maar zit daarbij wel vlakbij de tank en de brandstofslangen enzo. Gevolg: water smaakt binnen de kortste keren...
  9. H

    Felle/goed zichtbare universele LED richtingaanwijzers

    Ik zoek felle en goed zichtbare universele LED richtingaanwijzers (voor 12V). Een niet te hoge prijs is belangrijk. Chinees spul is prima, ik heb er geen haast mee. Nergens zijn fatsoenlijke reviews te vinden, dus ik hoop dat er iemand hier ervaring mee heeft. Alvast bedankt.
Terug
Bovenaan Onderaan