Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hermmamoto
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hermmamoto

    vooras hornet muurvast

    Hoi ik wilde m'n hornet voorband laten vervangen nu zit de bout in de vooras aan de linkerkant muurvast, de bout is al iets geknabbeld heb er nog wel grip op met een steeksleutel 25. Heb al in de wd40 gezet, neem aan dat het oxidatie is tussen de ijzeren bout en de alu as? Iemand een idee hoe...
  2. hermmamoto

    Blauwe tank hornet+kettingset gezocht

    ik zoek een deukvrije tank en kettignset voor een honda hornet 600.
  3. hermmamoto

    banden 17 inch honda hornet gezocht

    Ik zoek een setje 17 inch banden voor een honda hornet, liefst met monteren in het midden des lands. Kettingset in goede staat is ook welkom.
  4. hermmamoto

    Aktie foto's!!!!

    Post hier je mooiste actiefoto's! *O* *O* :+ :+
  5. hermmamoto

    offroad amersfoort midden ned

    Wie weet er nog mooie tochtjes rond amersfoort of andere plekken in de regio? Zie regelmatig offroadjes rijden dus er meot wat te doen zijn..
  6. hermmamoto

    "t ritjes topic

    Bij deze het ritjes topic, ze staan weer voor de deur of zijn al geweest. Voor de afterparty of foto's/ linkjes. Vond 't helemaal goed zondag in de Wijk, perfect georganiseerd(ook zonder KNMV) lekker weer en een mooie route. Was vorig jaar de eerste rit die ik samen met een vriend reed en dat...
  7. hermmamoto

    te koop drz400 kickstarter

    Hoi ik heb een drz 400 kickstarter (geen elct) te koop, de motor is van 2001 en loopt goed. `het is de snelste en lichtste uitvoering van de drz, rond de 110 kilo en ongeveer 50 pk. De motor is geheel in enduro uitvering, geen toeters en bellen erop. Motor is goed onderhouden en altijd met veel...
  8. hermmamoto

    Enduroteam landmacht?

    Ik las dat er ook een enduro team van de koninkleijke landmacht is; http://www.defensie.nl/landmacht/extra/motorteam/ is dat net als de seat racewagens een promotiemiddel of zijn dat soldaten die zelf een clubje hebben gevormd? Lijkt mij ook wel wat trainen op militaire terreinen en...
  9. hermmamoto

    Iemand ervaring met Sherco?

    Hoi ik overweeg een andere offroad te kopen en vind de Sherco enduro's erg mooi. Is er iemand die heir ervaring mee heeft qua betrouwbaarheid onderhoud en onderdelen leveringen en prijzen? Dus echt ervaring, de van horen zeggen verhalen wordt je over het algemeen niet veel wijzer van die wijzen...
  10. hermmamoto

    vfr 750 rc36 1994 1750,-

    Hoi ik heb mijn vfr van 1994 te koop met wat gebruikerssporen. Er zitten hier en daar wat plekjes en beschadegingen op de lak onder andere van een keer omvallen in de tuin. De motor heeft 68 dkm gelopen. Ik doe de motor weg omdat ik er de laatste 2 jaar bijna niet op rij en de motor in de...
  11. hermmamoto

    betrouwbaarheid enduro

    Hoi, nadat een vriend en ik er achter zijn gekomen dat we offroad rijden erg leuk blijven vinden vragen we ons af wat de opvolgers voor onze drz en xr400 moeten worden. Ik ben op zich best tevreden over de drz. Mijn vriend denkt aan een husqvarna 510 van 2007. Volgens hem zijn die super...
  12. hermmamoto

    17mm vooras honda cr 94

    Hoi ik zoek met speod een vooras voor een honda cr van 1944, het is een 17mm as, asl het kan in midden nederland of opsturen?
  13. hermmamoto

    voorvork vraag drz

    Hoi ik wil een up side down voorvork in m'n drz gaan zetten, nu ben ik tot nu toe aleen een sm voorvork tegen gekomen, maar bij deze staat de remklauw arm verder naar buiten voor een grotere schijf. Is dat deel waar de remklauwarm aan zit te vervangen of is dat vastgeperst of zo aan de...
  14. hermmamoto

    Offroad de Wijk geschikt voor beginner?

    Hoi ik vroeg me af of de offroadrit in de wijk geschikt is voor beginners, het parcours is 40km (schijnt niet zo lang te zijn, ik vind 't aardig wat). Er staat ook start om negen uur, je gaat dan met z'n allen van start en doet zoveel rondjes als je zelf wilt? En bij zo'n rit kom je langs een...
  15. hermmamoto

    xr400 start slecht

    Hoi een maat van mij heeft een xr400, die start slecht na een week stilstaan, als ie eenmaal aan is loopt en start de motor prima, dan gaat ie de schuur in en na een paar dagen wil de motor dan niet meer starten. iemand eenidee welke richting we moeten zoeken?
  16. hermmamoto

    kickstart xr400

    Hoi hefft er iemand een kickstart voor een xr400 of de joint naar de as toe? Het onderdeel nr: 28241KCY761
  17. hermmamoto

    Kehin carb bijstellen

    Hoi ik heb een drz met volgens mij een kehin fcr 36, nu pakt de motor in het begin soms net niet lekker op, als ik de choke 2mm uittrekt loopt ie perfect, dus mijn idee was dat ie iets teveel lucht krijgt, verder loopt de motor prima, nu dacht ik de lucht iets tterug te draaien maar zie nergens...
  18. hermmamoto

    Welk stuur?

    Ik wil op m'n drz offroad uitvoering, een ander stuur, zat te denken aan 'n fatbar, had al een gezochtje gezet op mp, nu is mijn vraag wat is eigenlijk het verschil met een fatbar en een gewoon stuur? En wat is eigenlijk het beste voor offroad? Ik vind een fatbar mooier staan maar buigen die...
  19. hermmamoto

    remlicht maken?

    Hoi ik wil op mijn offroadmotor een remlicht aansluiten(zit er niet op), nu lopen er 3 draden naar het achterlicht, kan ik er hier een van pakken waar continu stoom op staat en aftakken voor het remlicht met een schakelaar ertussen?
  20. hermmamoto

    offroad midden nederladn en elctrische offraod?

    Hoi weet iemand nog een leuk offraod ritje in de omgeving van amersfoort? Krijg morgen andere brommert en een vriend van mij heeft er ook net een die willen we zondag even proberen. "t zijn een drz en xr 400 geworden dus zal even wennen zijn na tweetakt gereden te hebben maar betrouwbaarheid...
  21. hermmamoto

    offroad ritjes?

    Hoi ik wil samen met een maat offroad ritjes gaan rijden nu heb ik hier een paar vragen over. Zijn deze ritjes met enige regelmaat te vinden 1x per maand of zo? En wat voor 'n volk tref je daar aan ? oop youtube zag ik allemaal redlijk dikke motoren, wij willen echt voor de hobby rijden op een...
  22. hermmamoto

    yz125 koppeling 1990

    Help ik zoek het binnenwerk van een yz125 koppeling, de drukplaat en de inner hub waar de platen overheen vallen, weeet iemand een adres waar ik deze kan krijgen of heeft iemand het liggen of een sloopblok?
  23. hermmamoto

    gezocht :Binnenwerk koppeling yz125 1990

    Help ik zoek het binnenwerk van een yz125 koppeling, de drukplaat en de inner hub waar de platen overheen vallen, weeet iemand een adres waar ik deze kan krijgen of heeft iemand het liggen of een sloopblok?
  24. hermmamoto

    Wat is er mis met een dr650?

    Hoi volgens mij heb ik een aparte smaak qua motoren, ik probeer mijn dr650 te verkopen maar er regeert niemand? Vorig jaar had ik een klx 300 te koop ook een mooie motor maar ook daar zeer weinig intresse. Is het echt zo dat iedereen aleen voor de honda xr en de yamaha xt gaat? Van honda weet ik...
  25. hermmamoto

    te koop suzuki dr650 1993

    Hoi ik heb nog een suzuki dr650 te koop van 1993. De motor is in aardige staat, er zitten recentelijk nieuwe koppelingsplaten in en een andere nokkenas en tuimelaars. De voorband en ketting zijn niet best meer. Motor met kickstart, ben toch meer van het knopje. NU 1100 Euro! *O* -,- betere...
Terug
Bovenaan Onderaan