Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: K@W@
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K@W@

    Sygic Wince

    hoi heeft er iemand Sygic op WinCE 6.0 draaiend?
  2. K@W@

    usb mp3 speler

    Weet iemand of er USB mp3 spelers zijn met een scherm, die een aux UITGANG hebben naar een aux IN. DE meeste hebben Bluetooth, en een aux uitgang voor koptelefoon, maar ik wil de aux aan een versterker hangen.. De bluetooth schakelt steeds over als ik de navi start naar de navigatie
  3. K@W@

    verschil van topic

    hoe komt het dat als ik een reactiemelding krijg, ik bij b.v. show je gereedschap altijd boven aan de pagina kom, en dus de hele inleiding door moet scrollen, en bij andere reacties direct bij de reactie uitkom? Hoop dat mijn vraag duidelijk is
  4. K@W@

    Voorvork FZS1000 lek

    Hallo Mijn voorvork lekt aan de linkse poot aan de onderkant ergens.. weet er iemand of er andere voorvorken of poten gelijk zijn aan de FZS 1000 2001-2005? maakt het zoeken makkelijker, FZS 1000 is niet zo veel van te vinden
  5. K@W@

    FJ1200 stationaire afstelschroef

    Hallo Luitjes Mijn fj1200 loopt stationaire 6-700 toeren, wil hem graag rond 1000- 1100 zetten, normaal kun je de vlinderkleppen iets verder open zetten, maar kan dat ook bij de FJ1200, kan het schroefje nergens vinden Heeft iemand een plaatje waar die schroef zit Thanks alvast K@W@
  6. K@W@

    cilinderkop en eventueel blok van FZS1000 2002

    heb nog een cilinderkop en onderblok van een FZS1000 en losse koppakking 100 euro
  7. K@W@

    te koop cilinderkop FZS1000 2004

    heb een complete cilinderkop liggen voor een FZS1000 in goede staat alles er bij , ook een losse nieuwe koppakking 175 euro
  8. K@W@

    Titanium of RVS

    Een collega heeft gevraagd of ik zijn linkpipe in kan korten ivm zelfbouw gsxr, hij zegt dat er een linkpipe en achterdeel van een R1 op zit, nu kan ik wel RVS lassen, maar hoe weet ik of het geen titanium is, dus hoe houd ik dit uit elkaar
  9. K@W@

    Tandwielen laten maken GEEN kettingwiel

    Ik heb een harrison draaibank , en daar heb ik een complete set tandwielen bij om imperial draad ( inchmaten) te snijden, maar ik wil daar graag een 127t tandwiel bij om ook metrisch te snijden... Waar kan ik tegen een fatsoenlijke prijs een tandwiel laten maken, en nog belangrijker, hoe werken...
  10. K@W@

    TDM 850 3vd

    93er, 60k gelopen, nieuwe vorkkeerringen, stalen remleidingen, bluespots, progresieve voorveren ( orginele aanwezig) omgebouwd naar elec benzinepomp, pakking tussen de bochten en uitlaat is lek, dus knalt af en toe een beetje,....poetsen mag je zelf doen...vaste prijs 750 euro
  11. K@W@

    remblokken bleuspots

    Op mijn TDM zijn bluespot klauwen gemonteerd, maar ik weet niet van welk type... Zijn alle remblokken van bluespots hetzelfde, of moet ik uitzoeken welk model ze zijn
  12. K@W@

    heeft een slot nog wel zin zo?

    Zit net even te kijken, maar als je joetjoep mag geloven met al die filmpjes, dan heeft geen enkel slot nog zin
  13. K@W@

    bleuspots R6

    Iemand nog een setje bleuspots liggen compleet ( of goldspot of zilverspot) als het maar op een TDM past ( dus r6-r1-xjr)
  14. K@W@

    2x scorpion bolt on ZX10R 2006

    Heb 2 bolt on dempers voor een ZX10R van scorpion.... geen e-keur geen dbkillers 150 euro... titanium met de ophangbeugels
  15. K@W@

    harde borstels voor rvs

    Ik zoek geheel kunststof borstels om RVS schoon te borstelen...deze mogen geen krassen achter laten op het RVS, maar hard genoeg zijn om hardnekkig vuil te verwijderen.. Enigste voorwaarde, geheel kunststof....wie gebruikt zoiets of weet iets ik bedoel dus handborstels, rattestaarten enz
  16. K@W@

    Twee (rvs 5 mm) plaatjes snijden, wie?

    wie wil en kan voor mij uit 5mm RVS 2 plaatjes snijden zoals op de foto, ik stuur je het voorbeeld op, dan kan hij nagemaakt worden, kosten worden natuurlijk vergoed Wil 2 MIVV's bolt on maken
  17. K@W@

    hoeveel voorvorkolie triumph trophy

    He guys WIe kan mij vertellen hoeveel vorkolie er in een voorpoot van een triumph trophy moet, of wie heeft er heel stiekum een WPH Heb liever de hoeveelheid dan de cm luchtkamer bvd
  18. K@W@

    he nieuwe spam?

    Ze weten zeker niet dat ik daar een automatische incasso heb hahahhaha Geachte bestuurder, U hebt een beschikking en vervolgens twee aanmaningen ontvangen voor het overtreden van een verkeersvoorschrift. Het openstaande bedrag is niet volledig op de rekening van het Centraal...
  19. K@W@

    bol d'or live volgen

  20. K@W@

    Behulpzame motorrijder gezocht.

    kreeg dit binnen vandaag, als er al ergens anders een topic is geopend mag er een slotje op.... Ik zoek de motorrijder die mijn dochter uit haar autowrak heeft gehaald en geholpen, op de snelweg in Jette deze namiddag, ik wil hem graag bedanken maar ik weet helaas niet wie hij is. Kan dit...
  21. K@W@

    24h le mans WIE GAAT ER??

    Zoals al vele jaren gaan we dit jaar weer naar de 24 h van le Mans... 20-21-22 sept.. Wie gaat er nog meer... wij vertrekken donderdags of vrijdag, zondags weer terug..
  22. K@W@

    Geen vonk

    He luitjes bij de oude ontstekingen kon ik altijd wel direct zien waarom die niet wou ontsteken, maar nu ik een nieuwe heb, heb ik geen flauw idee hoe dat werkt, maar heb in ieder geval geen vonk meer, en deze is electronisch :? :? :? :? :? :? :? Hij heeft brandstof zat, dat kan ik...
  23. K@W@

    gaatje scheef geboord waar kan ik deze kopen

    was met de uitlaat bezig, en er brak een tapeind af, en nadat ik hem uitgeboord had kwam ik er achter dat hij scheef zat.... nu heb ik gegoegeld, en kwam deze tegen.. wie heeft hier ervaring mee en waar kan ik die kopen
  24. K@W@

    Voeding voor draadtoevoer MIG

    Heren electronica kenners Mijn voeding in mijn mig lasapperaat voor de draadtoevoer is NDK.. Voor zover ik het kan zien zijn het 4 diodes ( brug ) 2 elco's, en een draadgewonden variabele weerstand .... Maar kan geen gegevens vinden op de componenten..... Wie kan voor mij een schema met...
Terug
Bovenaan Onderaan