Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: motormuisAn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. motormuisAn

    Daytona handvatverwarming

    Momenteel niet zo nodig maar straks als de koude wind weer begint te waaien wel wenselijk, vandaar vast mijn vraag. Mijn motor (XJ600 Div '91) is door vorige eigenaar voorzien van handvatverwarming. Ik heb hem nog nooit werkend gekregen ook al claimt de vorige eigenaar dat hij echt werkte...
  2. motormuisAn

    Accu probleem?

    Ik heb een vraag mbt m'n XJ600 (s?) uit '91 (volgens mij wel diversion). Sinds nu sloeg hij ineens af, toen ik aan het afremmen was. Eerder nooit accu/startproblemen gehad (behalve een tijdje datie moeilijk aan z'n benzine leek te komen). Start standaard met choke, werkt nu ook niet. Lijkt...
  3. motormuisAn

    Raar ventiel

    Heeft iemand van jullie een idee wat voor ventiel dit is? Kwamen hem net tegen bij het verwisselen van mijn achterband en hij was met geen mogelijkheid los te krijgen behalve door slopen. Nu blijkt er zo'n zelfde ventiel te zitten aan de voorband en het is een beetje onhandig als ik elke...
  4. motormuisAn

    Help! Motornoob!

    Joehoe allemaal! :) Ik ben nieuw hier - sinds een week mijn A in bezit whoehoe! *O* - maar nu moet er natuurlijk ook een nieuwe (lees: tweedehands) motor komen! Zoals de titel al zegt, ik ben nogal een motornoob. Vooral technisch gezien, redelijk handig zolang er maar een handleiding bij...
Terug
Bovenaan Onderaan