Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Syhoro
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Syhoro

    Beugel Laser Hotcam uitlaat (VFR800)

    Heeft iemand misschien nog een beugel liggen zoals of de foto of enig idee waar dit nog te koop is? Voor zo ver ik weet verkoopt Laser geen uitlaten meer.
  2. Syhoro

    Optimate 3 accu lader

    Ik heb een complete Optimate 3 accu lader te koop. Nog in originele doos inclusief handleiding en toebehoren. Slechts weinig gebruikt. Gaat weg omdat ik nu een Optimate 4 gebruik. Prijs: Eur 25,- Zelf ophalen: Utrecht
  3. Syhoro

    Ongelofelijk mooie Honda CB400N

    Ik heb nog een CB400N te koop. Rijdend weggezet, maar al bijna twee jaar niets aan gedaan. Het is het type met Comstar wielen. Als ik me niet vergis, zweet het blok tussen de cilinder en cilinderkop. Oh ja, de gaskabel ging ook wat stroef. Voorremklauw ligt d'r af, want die ben ik al twee...
  4. Syhoro

    Flits- en radarteams staken (25-01-2008)

    LEUSDEN - Mobiele flitsteams en radarcontroleurs staken vrijdag in het kader van de politieacties voor een nieuwe cao. Politievakbond ACP liet donderdag weten dat bijna alle flitsteams vanaf half negen 's morgens het werk neerleggen. Vanaf die tijd zijn er ook bijna geen mobiele radarcontroles...
  5. Syhoro

    Syhoro

    Syhoro staat voor Sylvester Howard Roper en dat is de uitvinder van de eerste motorfiets, weliswaar op stoom en rete traag maar dat mag de pret niet drukken. Helaas heb ik geen dubbelcheck op deze naam gedaan en kan het ook best zijn dat iemand anders de eerste fiets met motor heeft verzonnen...
Terug
Bovenaan Onderaan