Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. P

    Wamel en omstreken

    Zij er hier nog meer rijders uit Wamel en omstreken? misschien leuk om bij beter weer eens af te spreken. gr Peter
  2. P

    Bleutooth

    Ik ben op zoek naar een bleutooth headset voor in mijn Integraal helm. Omdat ik hem eigenlijk alleen gebruik voor de navigatie en Een beetje muziek via de telefoon was ik niet van plan een hele dure aan te schaffen. Yeah I know cheap ass rider ;) . Nu had ik de mr handsfree bleu biker...
  3. P

    oordoppen noziezz

    Is er iemand bekend met het volgende probleem? Ik heb sinds een poosje oordoppen van noiziezz en deze dempen prima. Totdat ik dus de helm opzet dan is het net alsof mijn oor open springt en komt nagenoeg al het geluid er gewoon doorheen. Er zijn nu al 2 keer opnieuw aangemeten, opgedikt maar...
  4. P

    Wie kent deze motor? MJ-JH-15

    Ik heb interesse in een gsx600f die staat bij damming en damming. Nu zag ik een mf sticker op de kentekenplaat zitten En dacht misschien weet iemand hier meer van die motor. Betreft kenteken MJJH15 Gr peter
  5. P

    Alpinestars textiele motorjas stijf

    Ik heb dus een textiel motorjack gekocht en dat is 4 seizoenen. Nu vind ik het jack behoorlijk stug/stijf. Kan dat kloppen bij een nieuw jack? Eerst een keer wassen of gewoon uitdragen. Gr peter scheidsbach
  6. P

    smits opleidingen oss

    iemand bekend met deze rijschool? heb hier zaterdag een proefles. gr peter
  7. P

    nieuw lid

    hallo allemaal. Ik ben Peter en kom uit het gelderse Wamel. Ben 38 jaar en ga eindelijk beginnen aan het motorrijbewijs. Noem het een jongensdroom of zoals mijn vrouw graag doet "midlife crisis" ;) Zit nu vooral op het forum voor informatie en vooral inspiratie voor de eerste motor...
Terug
Bovenaan Onderaan