Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Erwinblade
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Erwinblade

    Welk type koelvloeistof?

    Mijn motor een cbr 1000rr uit 2009 (sc59) krijgt nieuwe koelvloeistof,nu is mijn vraag wat is de beste? Je hebt roze,blauwe,gele en weet ik veel wat voor kleuren. Er zit nu groen in volgens mij. Ik weet dat je niet kleuren moet mengen, en dat je koelvloeistof moet hebben wat alu en rubbers niet...
  2. Erwinblade

    Hulp gevraagd bij klepcontrole/stellen honda cbr 1000rr 2009 sc59

    Zoals de titel al aangeeft zoek ik iemand die bereid is mij te helpen bij de klepcontrole/stellen . De motor heeft 31.5k km gedraaid en loopt als een zonnetje,maar ik ben toch aan het twijfelen geslagen omdat me verteld werd dat je niks merkt tot je ze hoort tikken en het eigenlijk al te laat...
  3. Erwinblade

    Afdekkapje onder de undertail sc59

    Hallo allemaal,ik ben bezig om de kuipdelen van mijn fireblade te verwijderen voor een respray, nu heb ik alle delen verwijderd behalve het kapje wat voor de undertail zit. Het zit vast met 4 schroeven die ik verwijderd heb,maar er zit dus nog 1 verborgen schroef onder de zekering Box,ik heb...
  4. Erwinblade

    Korte kentekenplaathouder cbr 1000rr 2009

    Hallo allemaal,ben bezig om een korte kentekenplaathouder op mijn blade te schroeven maar blijkbaar is het origineel in 1 stuk gegoten samen met het kontje. Nu heb ik 2 oplossingen :1 is het origineel lange geval weer terug plaatsen of de dremel erin ,in de hoop dat het goed gaat komen Iemand...
Terug
Bovenaan Onderaan