Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nakedDennis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Akrapovic Bochtenset

    Beste Forummers, Ik heb al verschillende informatie gevonden op het forum maar nog niet echt een antwoord kunnen vinden. Ik heb een z900 met performance pakket, dit voldoet allemaal aan de euro4 norm zoals dat tegenwoordig heet. Ik heb dus de originle bochtenset met een e keur akrapovic...
  2. N

    Welke kleding op een naked bike.....?

    Van het weekend mijn nieuwe naked besteld en nu natuurlijk op zoek naar een nieuwe outfit wat vinden jullie: Leren combi pak Of een motorjas met kevlar spijkerbroek? En welke helm dragen jullie op je naked? Ik zit te denken aan de roof boxer?
  3. N

    Yamaha MT09 vs Kawasaki Z900

    Na een zoektocht tussen allemaal naked bikes ben ik van plan dit weekend een keuze te gaan maken en blijven deze 2 over. De yamaha bezit over ABS, traction control, rijmodi en quickshifter. De Z900 voor dezelfde prijs ongeveer met performence pakket. Ik vind het allebei mooie bikes, zijn...
  4. N

    Motor verkocht aan zuiderburen

    Vandaag is mijn motor verkocht aan een man uit belgie, echter nu moeten we gaan kijken hoe de motor van NLD naar BE kenteken gaat? Ik weet dat ik als NLD naar het rdw moet met de papieren en de NLD kenteken plaat. Daar word de motor dan uitgeschreven. Hoe krijgt onze Belgische vriend de...
  5. N

    MV Agusta Brutale 920

    Beste forummers, vandaag heb ik proef gereden op bovenstaande bike. En vond het een super relaxte fijne motor. Echter kan ik nergens informatie vinden over de zwakkere punten, sterke punten, onderhoudskosten enz? Zijn er mensen bij die zo een machine rijden en die mij van informatie kunnen...
  6. N

    Dennis uit Weert

    Hallo forumleden, mijn naam is Dennis en woon in Weert (31 jaar). Ik ben op zoek naar een naked bike, en omdat ik eigenlijk wel dagelijks op het forum zit dacht ik toch maar eens aanmelden! Hobby's zijn natuurlijk motorrijden, ook doe ik graag aan fitness en krav maga. Ook hoop ik hier...
Terug
Bovenaan Onderaan