Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jefmofo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jefmofo

    Route Limburg vianden

    Hoi all , deze zomer nog een extra weekje vakantie naast de vakantie met de vrouw . Nu wil ik solo een paar dagen Luxemburg gaan met Vianden als uitvalsbasis, hotel is al geboekt en de routes voor daar staan al in de Navi maar ben nog opzoek naar een leuke route vanuit Weert (of in ieder geval...
  2. Jefmofo

    schroefdraad KTM Super duke Helicoil?

    Mijn voorste schroefdraad van de oliedrain is stripped. zag dat de bout los zat en probeerde hem vast te draaien maar draaide gewoon door. denk dat de vorige eigenaar hem te vast heeft aangedraaid. officiële ktm dealer zegt dat dit niet meer te fiksen is !!!! nu gaat hij volgende week naar mijn...
  3. Jefmofo

    Aprilia Tuono V4 APRC ABS 2014 verkocht

    v4 APRC ABS uit 2014 km stand van 25000 gebruik hem wel nog zolang er geen zout op de weg ligt De motor is in perfecte staat heeft afgelopen seizoen alle onderhoud gehad bij 22000 kleppen gecontroleerd en aangepast. Bij de zwart motoren in Weert Banden Metzeler band Sportec M7 RR zgan...
  4. Jefmofo

    onderdelen Aprilia Tuono V4 2014

    Ik heb hier nog een aantal onderdelen liggen voor een tuono v4 Originele uitlaatdemper Kentekenplaat houder met knipperlichten achterlicht unit Originele Spiegels Doe een bod voor alles of geef even aan wat je nodig hebt
  5. Jefmofo

    radiateurslang street triple

    Vraagje ik heb een scheurtje in de radiateurslang van mijn street triple R van 2008. Kan online nergens een vervanging vinden , is deze gewoon universeel en moet ik hem zelf op maat maken of kan ik deze ergens al op maat bestellen ?
  6. Jefmofo

    Street Triple

    Hoi ik ben opzoek naar een Street Triple tussen de 3750 en 4500 . als iemand er een heeft staan of een tip heeft hoor ik het graag.
  7. Jefmofo

    Uitlaat vraagje

    In mijn speurtocht naar mijn eerste motor ben ik een Monster tegengekomen met de volgende uitlaat. Mijn vraag is dit geen rare positie ivm met eventuele rommel die uit de uitlaat komt en dan rechtstreek op het achterwiel komt? Ik heb hier geen ervaring mee wat denken jullie?
Terug
Bovenaan Onderaan