Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: broemies
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    2 verschillende olie diktes mengen ?

    Hallo aan een ieder die dit leest. Heeft iemand een 'ongestrafte'ervaring met het mengen van , in mijn geval 10W-40 full syntetic met een 10W-50 full syntetic olie ? Motul als dat wat uitmaakt. Waarom mengen ? Nou, omdat ik van 10W-40 net een liter te kort kom en nog 10W-50 heb staan. Alvast...
  2. B

    Motor schudt met kop bij gas terugnemen/loslaten

    Heeft iemand meer ideeën dan ik waar het kopschudden op hoge snelheid aan zou kunnen liggen ? Bandenspanning is ok, voorband wel iets meer spanning dan standaard,2.45 i.pv. 2.30 bar. Balhoofdlagers ook ok. Ik heb onlangs wel een vrij grote stuurkuip ,custom made, gemonteerd. Overigens...
  3. B

    koplampen verplaatsen

    Hallo idereen. Weet iemand of de (2) koplampen ook wettelijk verplicht op een bepaalde hoogte moeten 'hangen'?Dit i.v.m. met mijn geplande wijziging van de positie van de lampen.
  4. B

    Kat verwijderen Yam tenere 1200 xt

    Hallo iedereen, Een tweetal vragen : Heeft iemand ervaring met het rijden zonder katalysator voor de Yamaha super tenere 1200 xt ? Hij is al een tijdje terug met kat ecu geflasht maar houdt bovenin nog af en toe in. Na het slopen van de kat een afstelling nodig ? Wie ?
  5. B

    klepgeleiders

    Hallo iedereen hier. Ik heb het volgende twijfelgeval,vervangen of niet van (slechts) 1 klepgeleider met zeer geringe voelbare speling van de klepsteel/schotel in de geleider bij de max lift van 8.32mm.De kop komt juist bij een in de Achterhoek bekend revisiebedrijf vandaan waar alle kleppen en...
Terug
Bovenaan Onderaan