Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sandman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    TK: Ducati SuperSport 750 Final Edition

    Luitjes, Bj deze bied ik mijn Ducati Supersport Carenta 750 Final Edition aan uit augustus 1997 met 40400 km. Reden verkoop: Gezondheid helaas. De Final Edition is gemaakt ter gelegenheid van de laatste serie voordat het nieuwe model werd geïntroduceerd (injectie). Van de Final Edition...
  2. S

    Suzuki gsx-R Serie

    ff een vraagje Kunnen jullie mij de rij-eigenschappen vertellen van een gsx-r 600-750-1000 Acceleren, sturen, remmen etc Is de motor zenuwachtig of rijdt hij als een mak lammetje? Ik wil namelijk binnenkort wat proefritjes gaan maken maar weet eigenlijk niet wat me te wachten staat. Ik denk...
  3. S

    Typische problemen Soes gsxr-750 en honda fireblad

    Mannen (en vrouwen) van het goede leven, Ik heb een vraag voor jullie. Een maat van mij zit te twijfelen tussen een suzuki gsx-r750 en een honda fireblade. Bouwjaar ongeveer 2000 (+/- 2 jaar). Kunnen jullie mij vertellen waar ik op moet letten als ik naar een gsx-r ga kijken? Of naar een...
  4. S

    Vraagje GSXR750 en CBR 900F

    Mannen (en vrouwen) van het goede leven, Ik heb een vraag voor jullie. Een maat van mij zit te twijfelen tussen een suzuki gsx-r750 en een honde fireblade. Bouwjaar ongeveer 2000 (+/- 2 jaar). Kunnen jullie mij vertellen waar ik op moet letten als ik naar een gsx-r ga kijken? Of naar een...
  5. S

    Shark uitlaat

    hoi hoi, Mij is een mooie uitlaat aangeboden; echter onbekend bij mij het gaat om een Shark Competition alu ovaal "high up". Kent iemand deze?? heeft iemand er ervaringen mee (geluid / afwerking)?? alvast bedankt Sandman
  6. S

    iemand kennis van de volgende zaak

    whoops..
  7. S

    De duc is gearriveerd

    Eindelijk het zware rijbewijs hebben en dan opzoek gaan naar een zwaardere motor. uiteindelijk heb ik de motor gevonden voor mij. Nu nog "even" laten keuren en dan kunnen we der op gaan rijden. Bouwjaar half 1997 en met nog geen 20.000 km's op de teller. yumyum Maar tot die tijd heb ik...
  8. S

    foto's harley dag breda

    ben net terug van de harley dag in Breda... en heb mijn cameratje weer goed laten werken. Hier wat foto's
  9. S

    Harley dag te Breda

    Vandaag is er een harleydag in Breda. Deze wordt wederom gegeven in de Liniestraat (Oranjeboom brouwerij) meer info: www.oit-harley-davidson.com/evenemen.htm#streetparty Komt allen :9 naar mooie harley's kijken Greetz Sander edit Foto's harley dag
  10. S

    dragpipe op een suzuki savage

    Ik zit met een probleempje. Ik kan een dragpipe kopen voor mijn suzuki savage (lijkt me echt lache!) De motor heeft een vermogen van 23 kW (31 HP). Maar als ik er een dragpipe opleg... zou ik dan boven de 25 kW uitkomen? Ik zit met dat lichte ******* rijbewijs namelijk. Op internet kan ik er...
  11. S

    Dagteller op Suzuki Savage

    Ik rij sinds een paar maanden op een :] Suzuki Savage :] . Hele goeie motor alleen..... er zit geen dagteller op. Dit vind ik zwaar vervelend. nu is het telkens de mijlen teller in de gaten houden en dan ongeveer gokken wanneer ik weer moet tanken. Ik heb er aan zitten denken om er een...
Terug
Bovenaan Onderaan