Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Funkadutch
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Hulp gezocht voor ketting klinken (Vriezenveen)

    Goedemiddag. Is er iemand in de buurt van Vriezenveen die mij kan helpen met de kettingwissel? Nor. Aal lukt mij dit wel maar om wat voor reden ook ben ik al de hele dag bezig maar het lukt maar niet. Nieuwe tandwielen zitten er al open de nieuwe ketting ook. Zou alleen aan elkaar gemaakt...
  2. F

    Kleppen stellen Honda Hornet 600

    Goedemorgen, Ik rij inmiddels een tijd een Honda Hornet 600 uit 2004. Rijdt heerlijk en dingen zoals ketting en tandwielen vervangen dat lukt mij zelf nog wel. Echter heb ik het idee dat mijn kleppen gesteld moeten worden. Hij geeft namelijk een zacht rateltje tijdens stationair lopen...
  3. F

    Dubbele uitlaat Honda Hornet 600

    Goedemorgen. Ik ben al een tijdje opzoek naar een 4-2 pijp voor de Honda Hornet 600. Weet een van jullie of dit mogelijk is en of hier een "standaard" oplossing voor is? Of dat een uitlaat van een Hornet 900 op een 600 past? Alvast bedankt.
  4. F

    Uitlaat Honda vt 750 c2

    Ik ben nog op zoek naar een vervangende uitlaat voor mij Honda vt 750 c2 uit '98 Mag evt ook iemand zijn die zelf evt wat kan fabriceren of aanpassen. Mvg Bob.
  5. F

    Even voorstellen

    Hallo, Mijn naam is Bob en ik kom uit Vriezenveen. ja dat is echt een plaats en het ligt in het oosten van het land vlak bij Almeloooo. Ik rijdt op het moment een Honda VT 750 C2 uit '98. Ze is nu nog helemaal standaard maar hoop hier vrij snel een beetje verandering in te brengen.
Terug
Bovenaan Onderaan