Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Elroy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Elroy

    Wind /jammer

    Nieuw gekocht. Werkt naar behoren :). Past helaas niet icm het bleutooth communicatiesetje '( http://www.proline-sports.co.uk/acatalog/UK_Wind_jammer_21.html
  2. Elroy

    Voorrem trilt, stuur slaat

    Ik heb de volgende vragen, wellicht dat iemand er een goed antwoord op weet? Betreft suzuki GSX650f 20.000km Vraag 1: Bij het zachtjes aanremmen begint bij 80km/h de voorrem/voorkant te trillen. Eerste gedachte: Schijf / schijven krom. Bij na-meten meet ik de volgende afwijking: LV...
  3. Elroy

    *China* Ketting smeer systeem

    Ben benieuwd of iemand bekend is met dit systeem...
  4. Elroy

    ZXR400 onderdelen

    Te koop. Onderdelen van ZXR400. Blokdelen, carters etc. Kuipdelen (zonder schade maar moeten nieuw gespoten worden) Gave topkuip Origineel uitlaatsysteem Carburateurs etc etc.. Vragen staat vrij...
  5. Elroy

    (Schade) Dempertje

    Gezocht voor een 250cc projectje Een dempertje met schade om in te korten en of te verbouwen voor een 250cc vierttaktje. mag een Endure dempertje zijn, of een demper van een sportfiets waarvan de huls gescheurd, gebroken of gebarsten is. Liefst een "open" (door heen te kijken) demper dus...
  6. Elroy

    ZXR 400 rijwiel / basis circuitfietsje

    Te koop. ZXR 400 rijwielgedeelte. - Frame - Achterbrug - Subframe - Voorvork met clipons - Remmerij Voor - Remmerij Achter - Achterveer - Voor en achterwiel (voorwiel as mist) Voor foto's en paar andere spulletjes zie
  7. Elroy

    Honda FES Foresight 250 (bj 2002)

    Hallo, Afgelopen jaar voor woon werk verkeer een Honda Fes Foresight 250 gekocht met wat diefstalschade (alles inmiddels weer geregepeerd). Inmiddels al ruim 6500 km gereden, en dat bevalt eigenlijk prima. Lekker met handvatverwarming en heb er voor de winter een hoog Fabbri scherm bij...
  8. Elroy

    Motorscootertje

    Gezocht Motorscootertje. - 4 takt heeft de voorkeur! tot +-500 euro. Mag rijdbare schade hebben, als hij technisch maar in orde is. Mag eventueel ook wat achterstallig onderhoud hebben of een "Pekelfiets" zijn.
  9. Elroy

    25kw setje ZXR400

    te koop. Set plaatjes om zxr 400 25 kw te maken.
  10. Elroy

    Honda RS125 Voorvorkje

    Gezocht voor een projectje: Honda RS125 voorvork. of iets gelijks wat fatsoenlijk instelbaar is. Ik hoor het wel.
  11. Elroy

    GEZOCHT 160-60-17 bandje tbv ZXR400

    Gezocht 2e hands Achterbandje ZXR400 160-60-17 Project; Voor gebruik op testbank en kleine stukjes weg (dus met profiel) (zonde om mun eigen Diablo viekant te laten worden) Wie o Wie *D
  12. Elroy

    R1 Laser-jama uitlaatje

    Te koop Laser - jama uitlaatje voor R1 met killer! Zie afbeelding €250,-
  13. Elroy

    ZX9 Kuipdeel + kont (lichte schade)

    Te koop onderstaande kuipdelen voor zx9 geen scheuren of barsten, alleen wat lakschade mag weg tegen elk aannemelijk bod
  14. Elroy

    4x Uitlaatsysteempje Nieuw in doos!!!

    te koop de volgende 3 systemen mogen weg tegen 75% nieuwprijs (of een goed tegenbod) Laser-jama systeem 1: 77.3009 Yamaha R1 RVS demper Laser jama systeem 2: 87.3010 Yamaha R1 Carbon demper Bos systeem: 0110206BK = Alu uitvoering met KAT CBR 600 2001->...
  15. Elroy

    OVERIG -> Wintermormel Peugeot 106 XN 1.1i ACE

    voor de kou kleumen onder ons.. om de winter door te komen Peugeot 106 bouwjaar 1993 apk tot 20-06-2009! nieuwe voorbandjes nieuwe remblokken prima auto om goedkoop in te rijden! 2 jaar in gereden. geen probs gehad km stand 225.000 gaat weg wegens samenwonen prijsje...
  16. Elroy

    LASER Uitlaatsysteem Pan european ST1100

    Te koop Systeem van laser. zie foto past op ST1100 pan European Nieuw in doos Vraagprijs: 60% nieuwprijs.... OF EEN BOD :+
  17. Elroy

    Digi Toerenteller PET-302

    Te koop Digitale toerenteller Werkt perfect. Nieuwprijs rond de 140 euro. http://www.pitstopkartproducts.nl/toerenteller-pet302-p-1582.html Mag weg tegen een GOED bod. Foto: zie onderaan Technische info: PET-302 Tachometer Digital Engine Tachometer Amorphous solar...
  18. Elroy

    IXIL CBR600F '91 Demper

    te koop, dempertje met collpijp Ixil voor CBR600F '91 zie foto
  19. Elroy

    ZXR 400 (peiling nieuw jaar)

    Omdat ik er over zit te denken om het nieuwe seizoen een ander fietsje te halen, bij deze mijn eigen fiets in de verkoop (peiling) het betreft ZXR 400 92 25 KW op KENTEKEN venom uitlaat zwarte kuipruit goeie banden Pirelli Diblo ketting tandwielen ok remblokken ok Compleet nieuw...
  20. Elroy

    GZ: Backprotector

    gezocht: Een backpotector voor iemand van 1.94 lengte d'r is zoveel spul te koop, en d'r zullen vast lui zijn die zoiets nog "ergens hebben liggen" dus indien je iets weet. laat ff weten liefst omg. Arnhem en omstreken :D Groeten
  21. Elroy

    Peiling verkoop ZXR 400

    Omdat ik waarschijnlijk volgend siezoen wat anders wil gaan aanschaffen, bij deze even een peiling voor de verkoop van m'n eigen bike specs: - Kawasaki ZXR 400 '92 - 2500 km oude Pirelli diablo's (voor en achter) - 2500 km oud Compleet! gereviseerd blok, (kleppen ingeslepen, etc etc etc)...
  22. Elroy

    GPS op je Nokia N serie (symbian) wat allemaal kan..

    hallo hallo na enig zoekwerk en gepruts door mijzelf, leek het me een leuk idee om hetmaar eens te delen met mede forummers... ik heb zelf een nokia Symbian toestel (N serie en nog wat andere types die dat zijn) hierop draai ik tomtom mobile 5, met een aparte GPS muis sinds enige...
  23. Elroy

    Alle blokdelen ZXR400

    te koop alle blokdelen zxr400 '92 - '99 behalve ingaande nokkenas en tuimelaars ff reageren voor info
  24. Elroy

    INgaande nokkenas ZXR400

    wie o wie.. heeft er een ingaande nokkenas van een zxr400.. kan evt ruilen tegen allerlei blokdelen, ik mis echter een ingaande nokkenas...
  25. Elroy

    Pekelfiets voor weinig

    gezocht. pekelfiets. mag vanalles wezen wat werk, of iets schade, moet overigens wel lopen/ lopend te maken zijn als ie maar goedkoop is :D dus als iemand iets heeft staan wat in de weg staat.. dan help ik je er wel vanaf
Terug
Bovenaan Onderaan