Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hondaxl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Ducati Desmocross concept

    Deze wou ik jullie niet onthouden... http://www.aldaniti.net/wingames/configurator_mini_be_nl/index.php?pk=MTA0MTQwOTM%3Dk9x 450cc, komt er mogelijk ook in SM-uitvoering.
  2. H

    MTX 200

    Geschikt voor klein rijbewijs, héél goede motor om te leren rijden en gemakkelijk te manoevreren. Maar ... zeer snel, onklopbaar in stadsverkeer e.d., tweetakt prestaties, ook pret voor de rijder met ervaring. - volledige plasticset en tank van een MTX80RII, dit zijn identieke onderdelen...
  3. H

    CR 500 zwart karterdeksel kant waterpomp

    Zoals in de titel dus...gevraagd een karterdeksel, kant van de waterpomp, voor een CR500. Het is een oudje met een zwart motorblok, het moet dus een zwart deksel zijn, de nieuwere passen niet naar het schijnt.
  4. H

    XLV 750 op één cilinder

    Ik kan een XLV 750 kopen (Voorloper van de Africa Twin met cardan). Volgens de verkoper loopt deze soms op één cilinder en ligt het aan de ontsteking. Wat denken jullie hiervan ? Kan dit ? Zou het enkel de CDI zijn ? Passen andere CDI's ? (Vergelijkbaar blok als een oude Honda Shadow - zou deze...
  5. H

    Knipperlicht achter XL600

    Ik zoek een origineel knipperlicht voor een Honda XL250/600 in goede staat. Dezelfde knippers stonden op vele Honda's in de jaren '80 (ook baanmotoren). TIA
  6. H

    Waarde CR480 luchtgekoeld

    Hallo, Ik kan een luchtgekoelde CR kopen. Ik dacht deze ondertussen collector's items beginnen te worden. Maar de prijs is niet zo hoog en de verkoper is niet direct bereikbaar voor info te geven over de staat van de motor. Ik denk dus dat het niet-lopertje zal zijn. Nu is de vraag zijn de...
  7. H

    Motorfiets wegzetten

    Ik ben van plan om op mijn vakantieadres een lichte motorfiets te stallen. De motor zal dus maar enkele malen per jaar gebruikt worden. Hoe kan ik deze het best wegzetten ? Ik had gedacht aan eerst de carburateurvlotterbak 'op' te gebruiken, de cilinder via het bougiegat op te vullen met...
  8. H

    Klepspeling honda xr 500 rfvc 1984

    Weet er iemand hoeveel de klepspelingen voor een honda xr 500 rfvc van 1984 moeten bedragen ? Alle andere gegevens of een wphb zijn ook welkom. TIA
  9. H

    Honda xr 500 rfvc

    Hallo, Ik overweeg een XR 500 te kopen. Hoeveel pk heeft deze motor ? Kan er eventueel een XR600 blok in het frame ? Wat zou een mooie prijs zijn ? Thx
  10. H

    honda xr 500 rfvc

    Hallo, Ik ben nieuw hier. Ik heb een honda xl 250. Ben op zoek naar xl of xr 500/600 rfvc en heb al een vraagje gepost. Thx
Terug
Bovenaan Onderaan