Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PKAWA
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PKAWA

    TKG: bags connection cargobag sw-motech

    Ik ben dus op zoek naar een cargobag van bags connection / sw-motech. Als je iets hebt liggen hoor ik dat graag! :W
  2. PKAWA

    Te koop: Tank cure

    Hoi, Ik heb dus nog nieuwe tankcure staan Het is een 2 componenten systeem wat je kan mengen en in de tank gooit. Deze hard dan uit en zorgt ervoor dat je tank weer vloeistofdicht is. De gebruiksaanwijzing zit er ook gewoon bij. Ik heb het zelf niet meer nodig, aangezien ik de tank waar...
  3. PKAWA

    GRATIS handschoenen Alpinestars GP plus maat large

    het gaat hier om een setje zwarte handschoenen van alpinestars. Ik heb ze al wat jaren en heb nieuwe gekocht. Ze zijn echter nog helemaal heel. Wel een beetje verweerd, het was eerst zwart nu wat meer antraciet. Er zit carbon bescherming op de knokkels en vingers. Waren destijds 150 euro...
  4. PKAWA

    IXS 2 delig ofwel combipak in maat 106, een lange 52

    Te koop: een IXS Bantan kawagroen leren combipak in de maat 106 Dat is een lange 52. Heb het pak zelf verleden jaar nieuw gekocht bij Termaat motoren en sinds die tijd weinig gedragen. Het pak is daardoor nog in nieuwstaat, en gaat uitsluitend weg vanwege de geplande aanschaf van een...
  5. PKAWA

    Te koop: Shark RSI Randy de Puniet replica maat s

    Hoi, Zoals gezegd verkoop ik mijn Shark RSI Randy de Puniet replica De helm is in perfecte staat. werkelijk geen 1 krasje op te vinden. er zit een garantiekaart bij die nog 4 jaar geldig is, de reflectorstickers, bon, helmzak, etc etc. De helm is minder als 10 keer gedragen, en altijd met...
  6. PKAWA

    Te koop: Shark RSI Randy de Puniet replica maat S

    Hoi, Zoals gezegd verkoop ik mijn Shark RSI Randy de Puniet replica De helm is in perfecte staat. werkelijk geen 1 krasje op te vinden. er zit een garantiekaart bij die nog 4 jaar geldig is, de reflectorstickers, bon, helmzak, etc etc. De helm is minder als 10 keer gedragen, en altijd met...
  7. PKAWA

    Vraag over slagmoersleutel

    Hoi ik heb laatst een compressor aangeschaft met een 40 liter vat met 6-8 bar werkdruk. Nu wil ik er een slagmoersleutel bijkopen maar twijfel nog hoeveel nm ik ten minste nodig heb om mijn voortandwiel los te slaan...
  8. PKAWA

    Te koop: tuinslang voor poetsers

    Ik heb hier nog een tuinslang liggen die ik helaasch niet meer kan gebruiken na een verhuizing. Heb ik gebruikt om de motor mee te poetsen, maar heb er geen kraan meer bij ;) er zitten diverse opklikstukken bij die je op de foto kan zien. Geen rommel...! max 10 keer gebruikt, dus nog niet...
  9. PKAWA

    Te koop grijze nieuwe motorhoes

    Ik heb dus een nieuwe ongebruikte grijze motorhoes te koop. van binnen gewatteerd en dus anti-kras. van buiten waterafstotend. Ik ga m niet gebruiken want mijn motor staat in een verwarmde berging tegenwoordig :9 Dus doe me een goed bod en dan kan ie zomaar van jou worden. mvg, Peter
  10. PKAWA

    Nieuwe dyna bougie kabels bougiekabels dynatek

    Hoi, zoals gezegd heb ik een nieuw setje rooie dyna bougiekabels liggen Het gaat hier om de 7mm met koperen kernen. alles wat je op de foto ziet zit erbij. Verpakking is open geweest maar alles is 100% ongebruikt. Doe me maar een goed bod, mvg peter
  11. PKAWA

    Wie kan mijn stuurgewichten afdraaien?

    Hoi, ik ben op zoek naar iemand in omgeving Nijmegen die voor mij mijn alu stuurgewichtjes een centimeter af wil draaien. Van de clip-on zijde naar buiten toe, en ik wil dan dezelfde diamter aanhouden als mijn cliup-on 22mm zodat de clip-on met stuurgewichtje 1 cm langer word. Is er iemand...
  12. PKAWA

    zx10r zx-10r koppelingsarmatuur koppelingshandle

    hoi, ik zoek dus een koppelingshendel van een zx10r. Liefst compleet met kabel. Als je iets hebt liggen kan je me t best mailen. mvg, Peter
  13. PKAWA

    Magnesium Marvic Penta 1 opknappen (tips gevraagd)

    Hoi, Ik heb onlangs een 2e hands magnesium Marvic Penta 1 (5,5x17) achterwiel aangeschaft en wil deze nu gaan schuren, plamuren en zwart spuiten. Omdat het magnesium is zou ik graag willen weten wat de beste manier van aanpakken is. Als dus iemand hier meer over weet zou ik dat graag willen...
  14. PKAWA

    Honda vf 500 interceptor

    te koop honda vf500 f2 interceptor van 1986 Dus nog even en hij is belastingvrij in de verzekering kost hij mij 8 tientjes per jaar. bandjes, en remblokken zeker, zijn nog goed voor duizenden km's Er zit een nieuwe accu in, en het zadel is nieuw overtrokken met stof. De km teller geeft...
  15. PKAWA

    cnc frezer gezocht

    hoi ik heb doordat ik een nieuwe airbox wil inbouwen een nieuw carterontluchtingsdekseltje nodig. Het origineel komt namelijk te hoog, waardoor de airbox niet volledig past. nou vroeg ik me af of er hier iemand is die me daarmee kan helpen, tegen een leuke prijs. ik heb hieronder een...
  16. PKAWA

    Gratisch regenpak waterdicht motorpak

    nou ik heb dus een regenpak van mn pa gekregen... goed bedoelt en werkt ook zeker wel, want het is geen nieuwe maar ik rij zelf toch niet als t regent... dus als ik er iemand blij mee kan maken dan mag ie zihzelf even voorstellen ;)
  17. PKAWA

    injectie zx10r zx-10r zx 10r luchtfilterhuis

    Te koop: Een injectiemodule van een zx-10r 2004/2005 compleet met luchtfilterhuis, de rubber aanzuigslangen en het filter zelf. Zo goed als nieuw want ligt al jaren ongebruitk in de kast Ik wilde een ombouw doen maar zag hier later toch vanaf en zodoende heb ik dit over. Nieuw betaal je...
  18. PKAWA

    motor blok motorblok zx-7r zx7r zx 7r

    Motorblok is verkocht
  19. PKAWA

    Gezocht: lasser voor mijn tank

    hoi, ik zoek dus een persoon, liefst in de buurt van nijmegen, die mij zou willen helpen met het lassen van mijn tank. Hij is niet rot oid, maar door andere carbs met losse filters past hij niet meer helemaal. carbs 2,3,4 passen wel maar carb 1 past niet als het filter is gemonteerd. de...
  20. PKAWA

    Pirelli banden vragen topic

    hoi ik heb net de zoekfunctie gebruikt maar kan niet vinden wat ik zoek ik rijd nu namelijk met licht gebruikte supercorsa pro sc2 banden rond dit zijn dus pure circuitbanden. ik heb al gelezen dat ze niet zo warm worden als dat zou moeten en ook in de regen zou t verschrikkelijk moeten...
  21. PKAWA

    xenon h7 8000k nieuw!

    heb een nieuwe (dus helemaal ongebruikt) setje xenon lampen met ballast enz enz 8000k wil er graag 90 euro voor hebben het gaat dus om een complete set met 2 ballasten, 2 lampen en bedrading met instructieboekej en alles heb m helaas verkeerd gekocht. t liefst even mailen bij interesse...
  22. PKAWA

    te koop gevraagd (bijna) gratis motor

    zoals we de ludieke acties wel kennen voor een fles wijn of weet ik veel wat zoek ik dus ook een motor. wil er namelijk 1 voor mijn meisje opknappen zodat zij ook gaat beginnen aan haar rijbewijs. er is echter geen geld voor een motor, en dit zou haar over de streep trekken. als er iemand...
  23. PKAWA

    telefoon met gps op de motor

    hoi, mijn vriendin heeft vorige week een nokia 6110 navigator met gps enz aangeschaft. Deze hebben we geprobeerd in de auto, en die bevalt zo goed dat ik er ook 1 wil aanschaffen voor op mijn motor. nou is een telefoon natuurlijk niet waterdicht, en vroeg ik me af of er waterdichte...
  24. PKAWA

    volledige kuip zx7r zx-7r zx 7r zx7 r

    Volledige kuip (4 delig) voor een zx-7r van 96-02 Het zijn originele Kawasaki onderdelen, en de nieuwprijs ligt op 1700 euro!!! Bestaat uit : - Topkuip - Linkerzijkuip - Rechterzijkuip - Verbindingsdeel / V-piece Zoals je op de...
  25. PKAWA

    radiale remklauwen gsxr 1000 r met remblokken

    deze zijn verkocht. spul voor de achterkant van een zx-10r staat wel nog te koop zie hieronder
Terug
Bovenaan Onderaan