Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Frank-m
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Frank-m

    Elektrolytische corrosie?

    Zag zojuist dat mijn carterdeksel bij diverse boutgaten helemaal weggevreten is. Kan dit gewoon door pekel? Of heb ik ergens een lekstroompje lopen. Tis echt alleen aan dit deksel (koppelingskant). Ik jaag het hele jaar door dus ook in de winter. Pas sinds maart in het bezit van een schuur dus...
  2. Frank-m

    Reisverslag, 1e jaar motorrijbewijs

    Na veel inspirerende reisverhalen te hebben gelezen wou ik ook niet achterblijven. In plaatst van een uitgebreid verslag van een enkele motorvakantie leek het mij leuk om in vogelvlucht door mijn 1e jaar motorrijden heen te lopen met een compleet verslag van de trip naar Italië. Ik hoop dat...
  3. Frank-m

    test

    Test plaatje
  4. Frank-m

    Tips om 's ochtends de doorwaai jas aan te kunnen

    Goedemorgen allemaal, Met de fantastische temperaturen van de afgelopen dagen heb ik graag mijn doorwaai jas aan op mijn woon-werk traject. Ik vertrek omstreeks half 7 naar mijn werk en dan vindt ik het nog verekte fris, ongeveer 12°. Om toch een beetje comfy te rijden doe ik er nu de...
  5. Frank-m

    Ook even voorstellen: Frank

    Hallo iedereen, Frank, woonachtig in Zwolle 30 jaar en 10 jaar te laat begonnen met lessen ;) Nu net een maandje bezig en direct maar hier op het forum voor de nodige tips en info :t
Terug
Bovenaan Onderaan