Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mophius
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mophius

    Motoraanhanger met oplooprem

    Beste, Ivm met het kopen van een aanhanger voor 2 motoren verkoop ik mijn oude aanhanger met oplooprem. Tis een klein ding maar ligt goed stabiel achter de auto. Bandjes zijn (bijna) nieuw en de verlichting en remmen werken naar behoren. Vraagprijs ligt zo rond de 350. Staat in het prachtige...
  2. Mophius

    Achterwiel dempers(?)

    Goedemiddag altesaam, Ik heb hier een szr waar ik een tijdje geleden bij opmerkte dat (en vergeef mijn gebrek aan het vinden van de juiste woorden) het huis waar het achtertandwiel op zit speling heeft ten opzichte van het achterwiel. Niet gigantisch veel maar er is wel een tikje zichtbaar en...
  3. Mophius

    6 lessen voor A2 naar A

    Goedemiddag allemaal, Had even snel gekeken maar kon zo geen (recente) topics vinden over de hoeveelheid lessen die mensen hebben genomen voor het praktijkexamen voor het volledig rijbewijs. Ik heb nu 6 jaar A2 en wil de A gaan halen. Anwb gebeld en kreeg daar het advies om 6(!) lessen van te...
  4. Mophius

    Ik op de motor, vrienden in de auto

    Beste allemaal, Ik ga binnenkort een midweekje naar België samen met wat vrienden. Ik was van plan om met de motor te gaan terwijl de vrienden in de auto gaan. Aangezien de bestuurder van de auto niks van motoren afweet, en ook nooit met een motor samen heeft gereden, stel ik een klein document...
  5. Mophius

    Opknapproject: Yamaha YL-1

    Met behulp van goede vrienden en lieve familieleden een nieuw opknapproject, nadat de vorige gestolen was. Vooral bedoeld om deze vrienden en familieleden op de hoogte te houden van de voortgang, maar ook bedoeld voor diegene die dit onderwerp toevallig tegenkomt :) Heb je vragen? Stel ze...
  6. Mophius

    Gestolen: Zeldzame Yamaha YL-1

    Beste mede forum leden, Helaas is afgelopen vrijdag 21-06-2019 mijn felblauwe Yamaha YL-1 uit 1966 gestolen vanuit mijn huis in Deventer. Ik heb de afgelopen anderhalf jaar deze motor als 1e restauratieproject gebruikt en was er net een half jaar klaar mee. Heeft iemand het vermoeden dat hij...
  7. Mophius

    Yamaha szr start niet

    Goedeavond altesaam, Ik heb een tijd geleden de motor van mijn vader gekregen aangezien ik net begonnen ben met lessen. Het betreft een Yamaha szr 660 supersingel. Allemaal leuk en aardig. Maar hij staat al een aantal jaar stil en is met geen mogelijkheid aan te krijgen en inmiddels weet ik...
Terug
Bovenaan Onderaan