Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jacky007
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Bougies

    Hoi; af en toe start mijn motor niet meer zo goed, volgens mij dankzij de bougies.. Daarom mijn vraag, hoe snel moeten deze worden vervangen? het is een honda cbr600f en ik heb +-4500km gereden sinds de laatste smering (en nieuwe bougies) Groetjes
  2. J

    flitsen (buitenland)

    Hey, mischien zijn er al meerdere topics over dit item, maar ik ben net terug van een lange reis dus geen zin om alles te lezen :) Nu 't volgende: ik was met de motor in zwitserland aan het rijden, (ik ben belg) en daar denk ik dat ze me geflitst hebben in een of ander tunnel waar ge 80...
  3. J

    cbr600f 1999

    hoe kan ik het olie pijl controleren van men motor? voor een lange uitstap controleer ik liever nog eens het een en ander lichten remolie, motorolie.. nu dacht ik rechtsonderaan dat daar het pijlstokje zat maar ik draaide het dopje eraf maar er hing geen pijlstokje aan.. of is er ergens iets...
  4. J

    HOE ver rijden

    jullie met de sportbikes dagelijks of toertochten? na vandaag een rit van 400 km was ik toch blij thuis te zijn ! last van de polsen vooral... mischien gewoon een kwestie van trainen..
  5. J

    motorbeheersing

    onlangs kwam ik op de site www.motorbeheersing.be uit! hier worden allerlei cursussen aangeboden die men vrijblijvend kan volgen. Ik ben aan het twijfelen om deel te nemen aan de basiscursus. Zijn der mensen die er ervaring mee hebben? en kunnen zij me dan vertellen of het de moeite waard is...
  6. J

    zekeringen

    hoi ik weet niet precies waar de zekeringen zitten? heb een honda cbr600 uit '99. danku
  7. J

    600cc

    ligt het aan mij of zijn het alleen de mensen die nog nooit met een brommer (of motor) hebben gereden die zeggen: "maar een 600, bla bla bla 900 bla bla pk" mensen die er daarintegen wel iets vanaf kenne weten allemaal dat een 600 zwaar genoeg is voor te beginnen, als je alle pks van een 600...
  8. J

    (op)Schakelen

    Hey allereerst voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar en vooral veel goed weer zodat we het hele jaarkunnen rijden. Ikzelf heb sinds dat ik mijn motor heb niet meer in men auto gezeten :) en heb hem sinds 10december ongeveer.. (cbr van 99, eerste moto) nu mijn vraag: ik betrap er...
  9. J

    Middenbok

    Hoi, ik vroeg me af of er een "speciale techniek" om de motor op zen middenbok te zetten, Ik ben namelijk bang dat ik hem om laat vallen, de vloer is hier nogal glad en dat is zeker niet gemakkelijk ( ps dat bang zijn om hem te laten vallen.... op de motor van de rijcsool was het gewoon gassen...
  10. J

    pech miljaar honda cbr600

    hey ik heb ne honda cbr600 zoals ge al konr zien in het nieuwelingen forum, nu vandaag imijn plaatr gehaald en ik wil gaan rijden motor start laat hem een half minuutje draaien geef gas om te vertrekke en ie valt stil ;( en ik krijg er niet veel meer uit Is ie nu verzope of wa moet ik nu doen...
  11. J

    "kofferdeksel"

    hey een (dom) vraagje ik heb een honda cbr 600 maar ik krijd de zit er niet af (koffer open) als ik het slot opendoe van achter klikt het laatste stuk wel los maar ik durf niet te hard te trekken? en van voor blijft ie vast of moet ik dat juist wel doen ? groeten
  12. J

    honda cbr600

    Jooooooooo zie hier mijn nieuw machien ... hij is van 1999 met18000km op de teller voor ne mooie prijs gekocht groetn
  13. J

    Prijzen

    Hoi, ik weet niet of ik dit wel in de juiste "afdeling" plaats maar toch Ik heb me zopas voorgesteld en ben volop op zoek naar een honda cbr600f. ik twijfelde nog tusse deze en een r6 maar de prijs van de r6 is in de meeste gevallen nog (te) hoog Nu mijn vraag :) voor een cbr600 van 1998 met...
  14. J

    Geslaagd wat nou

    Joehoeeeeeeeee!!!! vandaag was het ijzig koud op de motor, maar ik moest en zou mijn rijbewijs halen, wat dan ook gelukt is!! Aangezien ik 22jaar ben (en belg, weet niet hoe het in ned. zit) heb ik geen beperkingen qua vermogen ofzo dus "kan" ik met "alles" rijden... :] Nu is mijn vraag met...
  15. J

    aprilia rs125

    hoi, ik ben pas bezig voor mijn motorijbewijs te halen en vroeg mij af of de aprilia rs125 een goede beginnersmoto is? ik zou graag +- 2500 euro uitgeven en daarna zou ik niet teveel willen uitgeven aan andere kosten zoals onderhoed en blabla (aangezien ik 21 ben kan ik op eender welke moto...
Terug
Bovenaan Onderaan