Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lucas1991
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lucas1991

    Hoe maken jullie wheelies?

    Welke techniek gebruiken jullie? Ik doe de koppeling snel inknijpen en loslaten bij de 4/5k toeren ongeveer. Na het zien van een youtube filmpje kwam ik erachter dat je ook het gas kan loslaten en dan snel met een trekkende beweging weer gas moet geven met hetzelfde resultaat. (Dit alles op...
  2. Lucas1991

    Waarom is de Roof Boxerhelm zo populair?

    Voor mijn gevoel rijden 9/10 motorrijders ermee hier in Rotterdam en omstreken. Wat maakt deze helm zo populair? Ik heb vorig weekend een nieuwe helm gekocht en zag de Boxer ook leggen en heb deze gepast. Ik heb nogal een grote kanis dus mijn kin kwam tegen het kinstuk aan. Ik vond het voor...
  3. Lucas1991

    Vragen over windscherm en bellypan op Z750

    Ik zit te twijfelen of ik een windscherm/kuipruit en een bellypan op mijn kawasaki z750 ga monteren. Ik vind het zelf net wat sportiever staan, zie foto's voor het verschil (mijn motor en google afbeeldingen) Wat vinden jullie mooier? Wat is het verschil qua rijden, en dan vooral het...
  4. Lucas1991

    Eerste motor maar welke?

    Ik ben bezig met lessen en vind het leuk me alvast te orienteren op een motor. Mijn lengte 1.87, postuur gezet/buikje, lange armen en best breed. Ik weet dat smaken verschillen maar ik zou graag de voor en nadelen willen weten, betrouwbaarheid, comfort enz. Ik twijfel tussen een supersport...
  5. Lucas1991

    Piaggio mp3 400 LT

    Iemand ervaringen met het opfokken hiervan, en dan bedoel ik meer dan alleen een andere vario. Ik zat te denken aan de Malossi nokkenas, kop flowen etc.
  6. Lucas1991

    Akrapovic uitlaat Piaggio 400 LT

    Nieuw is mij wat te duur, dus ik zoek een 2e hands Akrapovic uitlaat voor een Piaggio MP3 400 LT voor een leuk prijsje. Heb jij er één laat het me weten! :D
  7. Lucas1991

    Malossi nokkenas

    Ik ben van plan om een Malossi nokkenas op mijn Piaggio mp3 400 LT te zetten. Zou ik hier veel van merken of is dit af te raden, zijn er mensen met ervaringen van een sportievere nokkenas? En zou ik dan ook gelijk sterkere klepveren moeten monteren? Ik denk zelf van niet omdat ik niet verwacht...
  8. Lucas1991

    Nieuw hier

    Heey allemaal Ik ben Lucas 25 jaar oud uit Rotterdam. Heb sinds een klein maandje een Piaggio mp3 400 LT. Ik wil nog voor mijn A rijbewijs gaan (theorie heb ik al) maar vond dit leuk om te oefenen. Ik was eerst lid van het mp3 forum maar de technische kennis daar is ver te zoeken en ik...
Terug
Bovenaan Onderaan