Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tvs
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tvs

    Brembo 19RCS corsa corta & stapel gebruikte Bridgestone V01 slicks

    VERKOCHT Brembo rempomp 19RCS corsa corta; 175€ Heeft begin vorig jaar het asfalt gezien, daardoor minder mooi. Werkt prima! Wegens overstap naar 17RCS. Woonachtig in land van Maas en Waal. Evt mee te nemen naar Assen 26&27sept.
  2. Tvs

    ZAC 600 as woensdag 13-10

    Te koop aangeboden; race dag in de ZAC 600 klasse voor woensdag 13 oktober. Aangezien ik voor het werk morgen richting Mexico vlieg. Mag weg voor de helft, scheelt je toch weer bijna een voorband 😉
  3. Tvs

    Yamaha R6 hyperpro stuurdemper kit

    Geschikt voor RJ11 en RJ15. Vraagprijs 225€ > verkocht
  4. Tvs

    Gezocht: De chrono liegt niet

    Gezocht: De chrono liegt niet 1&2
  5. Tvs

    Gezocht: Radiator R6 2007

    Gezocht: Radiator R6 2007, inclusief ventilatoren.
  6. Tvs

    Gezocht: 2 Sept. Vrij Rijden Medium RSZ Motorsport

    Zoals de titel vermeld, op zoek naar een circuitdag ter overname Vrij Rijden Medium RSZ Motorsport op 2 Sept. :)
  7. Tvs

    16 Juni CRT-circuitdag Assen

    Helaas gaat het herstel van een motorongeluk op de weg niet zo lekker. Vandaar dat ik deze circuitdag aanbied. Groep: ervaren (enige groep deze dag, naast de OWcup) Prijs: 175,-
  8. Tvs

    Nieuw setje Pirelli Diablo Rosso Corsa II 120/70 & 180/55

    Nieuw setje Pirelli Diablo Rosso Corsa II 120/70 & 180/55 Voor de dotcode moeten ze uit de verpakking. Maar aangezien de banden pas enkele maanden geleden op de markt zijn gebracht zal dit een zeer recente dotcode zijn. Gekocht omdat ik van plan was met mijn straatmotor zowel circuit...
  9. Tvs

    Stuurdemper Yamaha R6 RJ11 (2007)

    Op zoek naar een stuurdemper voor een Yamaha R6 RJ11 uit 2007!
Terug
Bovenaan Onderaan