Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: OscarvdW
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. OscarvdW

    Icon Airflite vizieren (donker & goud)

    Meerdere vizieren met anticondens laag voor ICON Airflite helm. Nieuw in ongeopende verpakking. Komen vanuit een faillisementsverkoop. Goud, 3 stuks beschikbaar €25,- per stuk. (Nieuwprijs: €49,95) Donker/dark smoke, 2 stuks beschikbaar €20- per stuk. (Nieuwprijs: €39,95) Oscar
  2. OscarvdW

    REV'IT! VENDOME 2 MOTORJEANS 31-34 GRIJS

    REV'IT! Vendome 2 grijze motorjeans maat W31-L34 incl. knie- en heupprotectie! VERKOCHT!! De Vendome 2 is een motorjeans gemaakt van een slijtvaste cordura vezel. De jeans is standaard uitgevoerd met seesmart knieprotectoren (zie foto), daarbovenop heb ik de broek indertijd ook ge-upgrade met...
  3. OscarvdW

    Verkocht. Motorpak REV'IT! JUPITER 2 (jas) + VAPOR 2 (broek)

    Bij deze bied ik mijn volledige REV'IT! textiel motorpak aan, deze bestaat uit een combinatie van de JUPITER 2 jas en de VAPOR 2 broek. Zowel de jas als de broek zijn aan het begin van dit motorseizoen aangeschaft. Nooit mee in de regen gereden en altijd gedragen met onderkleding, het pak is dus...
  4. OscarvdW

    Gezocht: Cardo Scala Rider Q3 (unit)

    Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een Cardo Scala Rider Q3 voor een klein prijsje. Alleen de losse unit zou eventueel ook al voldoende zijn aangezien ik alle bevestigingsonderdelen nog heb liggen! Alvast bedankt. Oscar
  5. OscarvdW

    Universele Koplamp Beugels Zwart

    Wordt verkocht wegens overcompleet. Prijs: 10,- Universele koplampbeugelset voor het gemakkelijk monteren van een ronde koplamp op bijvoorbeeld een streetfighter of caferacer. De set is gemaakt van metaal en gelakt in het zwart, nooit gebruikt! Ophalen in Leiden of verzenden (bij...
  6. OscarvdW

    Koplamp Compleet incl. Daymaker Unit & Brackets, 7 Inch

    Complete 7 inch (standaard formaat) koplamp met daarin een Daymaker koplampunit die een gigantische lichtopbrengst heeft. De lamp zelf is een LED lamp van 36W met een lichtopbrengst van 2500Lm. De kleur van het licht is wit/blauw. Vanwege de zwarte balk in het midden van de koplamp lijkt de...
  7. OscarvdW

    Daymaker Koplamp Zwart/Chroom Nieuw - 7 Inch - 36W - 2500Lm

    Nieuwe Universele 7 Inch Daymaker Koplamp Zwart/Chroom Prijs: €40,- Daymaker koplampen staan erom bekend vele malen meer licht te produceren dan de originele ronde koplampen, de kleur van het licht is wit/blauw. Vanwege de zwarte balk in het midden van de koplamp lijkt de koplamp zwart...
  8. OscarvdW

    Velgstriping GP-Style ZWART 7mm geschikt voor 16"-19"

    Bij nader inzien toch niet echt passend bij de stijl van mijn motor dus ik hoop er iemand anders blij mee te kunnen maken! 8 Stickers in totaal, 4 voor de linkerkant en 4 voor de rechterkant oftewel 2 stickers per kant per wiel. Ik heb ze besteld op Mpartz dus de stickers zijn van...
  9. OscarvdW

    Koplampbehuizing 7" Zwart incl. Beugelset

    Bij deze bied ik een 7 inch zwarte koplampbehuizing inclusief beugelset en bevestigingsmateriaal aan. Eventueel te gebruiken voor een streetfighter/caferacer/bobber project. Ik heb alleen het binnenwerk gebruikt voor een koplampconversie van mijn Suzuki SV waar ik de originele...
  10. OscarvdW

    Suzuki SV (2003) SEATCOVER

    Hallo, Ik ben op zoek naar een complete seatcover set voor mijn SV650 uit 2003. Hoeft niet strak in de lak te staan en de kleur maakt ook niet uit aangezien ik hem zelf zal gaan overspuiten. Maximale prijs €40,- aangezien er ook nog wat kosten zullen gaan zitten in het spuiten van de...
  11. OscarvdW

    REV'IT JUPITER 1 L - Sportieve textiele motorjas (als nieuw)

    Sportieve REV'IT JUPITER 1 textiel motorjas maat LARGE in zeer goede staat! Prijs: VERKOCHT! De jas gaat de verkoop in aangezien ik op zoek ben naar iets wat beter past bij de kleuren van mijn motor. Ik heb de jas 1 jaar geleden aangeschaft maar eigenlijk alleen zo nu en dan aan gehad...
  12. OscarvdW

    LS2 FF358 Motorhelm Wit S (M) (Air-Go pompsysteem)

    LS2 FF358 Motorhelm Wit maat S (M) met Air-Go pompsysteem en extra Sharp veiligheidskeuring. Prijs: €50,- Deze helm gekocht voor mijn vriendin, helaas bleek de maat na een lange rit toch niet goed te zijn, pasvorm lijkt meer op een M dan op een S. Aangezien wij te laat zijn om de helm te...
  13. OscarvdW

    RS Taichi Handschoenen Zwart MEDIUM

    Nieuw paar motorhandschoenen van het japanse merk RS Taichi in de kleur zwart, maat M. Zeer nette handschoenen, helaas te klein voor mij.. Rondom bescherming en speciaal materiaal op de duim en wijsvinger voor het makkelijk bedienen van een smartphone/navigatie. Voornamelijk voor...
  14. OscarvdW

    Stuur TRW/LUCAS Superbike 22MM Aluminium Zilver

    Aluminium sportstuur van het merk TRW/LUCAS model Superbike 22MM kleur alu zilver. Gaat in de verkoop omdat ik een nieuw stuur voor mijn motor heb. Ziet er uit als nieuw! Plug&play aangezien de inkepingen voor de schakelaarunits al aanwezig zijn. Barends kunnen makkelijk...
  15. OscarvdW

    Custom Puig Vision Windscherm/Stuurkap Universeel

    -VERKOCHT- Universeel Custom Puig Vision windscherm/stuurkap, past op alle motoren met een ronde koplamp.
  16. OscarvdW

    Motorstuur LUCAS/TRW Superbike Comfort Staal 22MM Alu-look

    Ik heb mij vergist in het model van het stuur, deze post mag verwijderd worden.
Terug
Bovenaan Onderaan