Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mikko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mikko

    Dainese Nexus motorjas leer - Maat 50 in nieuwstaat!

    Hierbij aangeboden mijn Dainese Nexus lederen motorjas in maat 50 (komt overeen met maat M). Helaas is de jas mij te klein. Ik heb deze twee keer gedragen in de hoop dat het slechts “wennen” was. Echter doet hij echt pijn op sommige plekken dus is echt te strak voor me. Kon helaas niet meer...
  2. Mikko

    SC Project Conic gezocht voor Triumph Street Triple '13 - '16 model.

    Ik zoek voor mijn Triumph Street Triple 675R een SC Project conic demper, inclusief de verwijderbare dB-killer. Als iemand eentje in goede staat voor een schappelijke prijs heeft liggen, hoor ik 't graag via PM!
  3. Mikko

    Speling op schakelset.

    Goedenavond allen, Sinds kort de trotse bezitter van een Triumph Street Triple 675R. Nu stuitte ik op het volgende: ik ontdekte horizontale speling op mijn schakelset. De speling zit echt alleen op het pookje zelf, welke weer in verbinding staat met de quickshifter. Er zit een verstelbare...
  4. Mikko

    Onderdelen Honda Hornet CB600F 2005-2006 PC36 model

    Goedemorgen, Zojuist dan toch echt verkocht, mijn Hornet. Mochten mensen nog interesse hebben in onderstaande overgebleven spullen : Laat het me weten via PB. Betreft allemaal spul passend op PC36 model vanaf 2005 - 2005 (gouden USD voorvork en digitale teller) 1.) Undertail van Ricambi Weiss...
  5. Mikko

    Mooie Honda CB600F Hornet aangeboden 2005

    Bij deze aangeboden: Mijn zeer mooie en goed onderhouden Honda CB600F Hornet. Motor is voorzien van de volgende opties: - Zwarte LSL superbike stuur (op foto nog gouden stuur); - Custom spiegels; - Mivv X-Cone uitlaat (E-keur en uitneembare dB-killer); - Hugger van de foto’s wordt los...
  6. Mikko

    GIVI kuipruit Honda CB600F Hornet 2005-2006 pc36

    In nieuwstaat verkerend Givi windscherm / kuipruit aangeboden voor een Honda CB600F Hornet uit periode 2005 - 2007 (PC36). Originele rubbertjes zitten er nog in alsmede dat de bevestigingsbouten aanwezig zijn. Nieuwprijs ca. €90,-. Mag weg voor €40,- excl. verzendkosten á €6,95.
  7. Mikko

    Nette Honda CB600F Hornet bj. 2005

    Hierbij aangeboden, mijn nette Honda CB600F Hornet uit oktober 2005. Origineel Nederlandse motor en ik ben de derde eigenaar. Heb deze motor pas kort, door inruil verkregen, maar ik wil graag op zoek naar een mooie street triple. Motor heeft ca. 33.500km gelopen. Motor is recent (juli) voorzien...
  8. Mikko

    Underseat / undertail voor Honda CB600F Hornet 2003 - 2006.

    Hierbij aangeboden: Custom underseat van Ricambi Weiss voor de Honda CB600F Hornet, modernsten 2003 t/m 2006 met de spitse achterzijde. Is nooit gemonteerd geweest en staat dus enkel in een fabrieksmatig aangebrachte witte grondlaag. Mag weg voor €40,- excl. verzendkosten.
  9. Mikko

    LSL Streetbar zwart gezocht

    Goedemiddag allen, Zoals de titel al zegt, ben ik voor mijn Hornet op zoek naar een LSL Streetbar, of gelijkwaardig product in de zwarte kleur. Niet ingekort, dus de volle 82cm. Laag model, dus niet de hoge versie. Als je wat hebt liggen, hoor ik het graag !
  10. Mikko

    Kuipruit, bellypan en knippers voor Honda CB600F Hornet uit 2005!

    Hallo allemaal, Ik zoek voor mijn Honda CB600F Hornet uit 2005 enkele optische onderdelen zoals een underseat, kentekenplaathouder, kuipruitje en bellypan. Graag verneem ik als iemand iets van bovenstaand te koop heeft !
  11. Mikko

    Welke druppellader past op deze stekkert ?

    Goedemiddag, Sinds gisteren trotse bezitter van een mooie Kawasaki z750 uit 2010. Tijdens het rondneuzen aan de motor, kwam ik onder het zitje een stekker tegen vanuit de accu. Ik vroeg me af welke druppellader hierop past omdat ik geen merkje op de kabel of stekker vind. Normaliter gebruik...
  12. Mikko

    Even voorstellen: Jonaz

    Hallo iedereen op het Motor-Forum, Ik ben Michael, 25 jaar oud en sinds half mei bezig met motorrijlessen. Ik les op een Honda NC750S. Eergisteren heb ik mijn theorie behaald en volgende week moet ik op voor mijn AVB-examen. Ben benieuwd en best gespannen! Hopelijk haal ik dit alles in...
Terug
Bovenaan Onderaan