Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: idoby
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. idoby

    Verkocht | Yamaha XSR 700 ABS (2017) | 6500 km

    Hierbij bied ik mijn zo goed als nieuwe Yamaha XSR 700 uit 2017 te koop aan. Ik heb de motor gekocht van de eerste eigenaar met maar 400 km op de teller. Nu staat de teller maar op liefst 6565 km. Tot nu toe heb ik zelf de olie, koelvloeistof ververst en cosmetische aanpassingen gedaan. Dit...
  2. idoby

    Twee kleuren koelvloeistof in mijn systeem

    Hallo, Van de week heb ik opgemerkt dat mijn koelvloeistof in het reservoir tot onder het minimum niveau is gevuld. Ik wou deze bijvullen via de radiator. Maar de radiator is tot aan het randje gevuld. Ik snap niet hoe dit systeem werkt. Maar ik ga ervan uit dat de koelvloeistof niveau in het...
  3. idoby

    Mottowear Italia motorbroek (Kevlar Jeans)

    Hierbij verkoop ik mijn zo goed als nieuwe kevlar motorbroek. Ik heb de motorbroek enkele keren gedragen tijdens mijn motorlessen met mooi weer. Knieprotectoren zijn inbegrepen. Heupprotectoren zijn niet inbegrepen. De motorbroek is in de maat: S De motorbroek valt wel iets groter uit. Dus...
  4. idoby

    Een echte echte beginner!

    Hallo beste motorliefhebbers, Ik ben Ibrahim(25) en sinds kort geïnteresseerd in motors en motorrijden. Zoals al blijkt uit mijn titel heb ik 0 ervaring met motorrijden en kennis van motoren. Nou ja, oke heel klein beetje. Ik heb ongeveer een maand of twee geleden een proefles genomen bij de...
Terug
Bovenaan Onderaan