Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GazzMonkeyy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Sv650 vraagje

    Beste motorforumers. Ik heb een vraagje weet niet als dit op de juiste plaats is om dit te typen dus excuses als het niet correct is. Ik heb een sv650n met clipons heb de originele stuur erbij gekregen ook, nu mijn vraag is want heb dit proberen te zoeken maar weet niet hoe ik dit vind. Ik...
  2. G

    Motor miskoop dan weer verkopen voor een ander?

    Beste ik wil iets vragen, is het al vaker gebeurd dat iemand een motor koopt en dan na een tijdje ermee rijden beseft van, damn.. misschien toch beter iets anders? Ben gewoon nieuwsgierig, want ik heb dit gevoel voorlopig met mijn eigen moto.
  3. G

    Deauville 650 of Diversion 900

    Beste motorforumers. Ik zit tussen twijfel tussen de 2 motors dat ik dus al titel heb Ik rijd zelf met een sv650n nu maar denk dat ik iets meer toergericht ga nemen. Bedoeling is, ik doe veel snelweg kms naar werk en huis maar het is de bedoeling ook om ja ermee te reizen met mijn vriendin...
  4. G

    Sv650 02 start probleem

    Beste motorleden Ik heb een probleem met mijn svtje, hen hem al 2 maand en nooit iets van problemen gehad. Ik vertrok naar werk deze middag en nu in de avond voor dat ik naar huis wil, draai ik mijn sleutel voor aan te zetten maar niks. Geen lichten, start, nada. Ik ben echt nieuw met motos...
  5. G

    Woon werk motor advies

    Beste Ik heb na eindelijk lang wachten mijn eerste motor, een sv650n met clipons van de s. Hij is echt geweldig om te beginnen en zeker een plezier om mee te rijden maar ik denk al een beetje verder en denk dat ik me een 2de motor zou willen aanschaffen voor woon werk verkeer / roadtrips dan...
  6. G

    Tweedehandse bandit of sv650s

    Beste moto kenners/liefhebbers. Ik ga eindelijk mijn eerste moto gaan kopen. Iets redelijk goedkoop om gewoon te beginnen. Ik heb 2 in het oog: Een sv650s van 2002 twv 1450 met 35000 kms, onderhoud gehad en rijklaar, tandwielen vervangen enz ziet er mooi uit. Een bandit 600 van 1999 twv...
  7. G

    New rider reporting

    Dag iedereen, zojuist me geregistreerd en dus me snel even voorstelen. Ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald (A) ben bijna 26j (volgende maand) en misschien volgende weekend koop ik eindelijk mijn eerste motor Heb altijd een passie gehad voor motos, vroeger reed ik met een aprilia sonic...
Terug
Bovenaan Onderaan